|
Chromecast vs Apple tv 4K |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak for info. Det gør det jo noget nemmere. Vi har dog et andet problem, idet vi bruger Viaplay, der uvist af hvilke årsager kun tillader 4 apparater at være registreret ad gangen, og derfor er det bedst at benytte mobile enheder, fordi man jo så også kan bruge det udenfor hjemmet. Når Netflix kan tillade ubegrænset antal apparater, kan Viaplay vel også, men jeg forestiller mig, det har noget med sportsrettighederne at gøre.
|
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2032 |
|
Tak. Dejligt at høre at man IKKE er alene om den problematik. Benytter af netop denne årsag også mobilerne, så jeg kan slynge signalet rundt til diverse ChromeCasts og indbyggede ChromeCasts på både arbejdet, hos venner og hjemme i båden stuen og på soveværelsets TV - Selv om jeg både har ATV og Android-TV gør udbyderne det jo ikke ligefrem nemt for én at se deres indhold med den begrænsende politik, da fleksibiliteten jo er et afgørende vigtig aspekt, når man har et arbejde med meget ventetid som Computer og TV brug så skal kompensere for. Så når husets 3 telefoner allerede hver tæller som en enhed, så begynder det jo et blive trængt med resten man skulle kunne bruge både ude og hjemme. F.eks. har jeg en ekstern CromeCast i tilgift til mit ATV i stuen for at kunne have adgang til alt. Netflix har forstået det med 2 eller 4 streams af gangen pr konto ...En laaaanggt mere fleksibel løsning end det at tælle nogle meget få enheder. Så Netflix, DRTV og Filmstriben er omtrent de eneste tjenester jeg ikke i en eller anden situation behøver ChromeCast funktion til.
Forhåbentligt vågner ViaPlay op. Hos dem har man igen gang selv mulighed for at redigere i tilknyttede enheder. ![]() Redigeret af TBC1 - 19-September-2019 kl. 13:09 |
||
PC:9800X3D,RTX 5090 OC,32GB DDR5@6K-CL30,48" LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1130 |
|
Det jeg har oplevet negativt med Chromecast, er når det pludselig ikke virker. Det er højst tænkeligt min "kære" router som laver problemet? Men når det er sagt, så hvorfor ikke prøve at opleve lidt at den glæde I fortæller om med Apple tv. Det er jo ikke enten eller. Mine Chromecast sidder der jo stadig. Det "sjove" med dem er, at de aldrig har afbrudt forbindelsen ved musik/film, men indimellem har været væk når jeg skal caste.
Frank
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |