|
Chromecast vs. Chromecast Ultra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2017 kl. 14:45 |
Jeg står og mangler en Chromecast til et af mine TV - det er et ældre Sony LED.
Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge Chromecast eller Chromecast Ultra. Jeg kan ikke se 4K -ultra HD på TV´et, men er der andre grunde til at vælge Chomecast Ultra ? (stabilitet mv...) |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udover 4K/HDR skulle den være hurtigere til at loade videoer, men jeg kan ikke se nogen væsentlig forskel. Du får også en strømforsyning med Ultra, hvori der er en Ethernet-port - hvilket nok er mest anvendeligt til 4K-videoer, hvis ens wifi ikke kan følge med.
Så du kan roligt spare pengene og købe den almindelige Chromecast (rund version m. kabel, ikke den helt gamle stick).
|
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes Ultra loader noget hurtigere end end den almindelige. Jeg ved ikke, om Power snart åbner et nyt varehus? De har ved tidligere åbninger dumpet prisen på Ultra
![]() Hvis du køber en Ultra nu, har du også mulighed for at bruge den i et fremtidigt 4K-tv, hvis du ikke vil bruge de indbyggede apps. Redigeret af Pioneer540 - 21-December-2017 kl. 15:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |