recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CI+ kortlæser BoxerTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CI+ kortlæser BoxerTV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af boyscoutdk boyscoutdk skrev:

Jeg er ikke typen der elsker at skifte ud når tingene i princippet ikke fejler noget....

Du har ikke overvejet en boks i stedet så? På den måde kan du nøjes med at skifte den når der kommer ny teknologi.
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
Til top
boyscoutdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Januar-2013
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér boyscoutdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 13:06
Tak til londahl for svaret og linket til kanallisten. Der er stadig en del kanaler der kan ses med DVB-T udstyr. Det med en ekstra boks er en mulighed, men det er også en anelse bøvlet.
Yamaha RX-V767, SONY TA-N55ES, Dali Ikon 6 mk2, Dali Ikon Vokal 1, Dali Lektor 1, Dali Sub AW10, Yamaha BD-A1020, Sony XA30ES, Samsung LE40C655, Cambrigde ID-50
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 13:47
Jeg har lige siden det digitale signal startede i 2007, kørt med en ext tunerbox til mit TV. Det er så befriende at man ikke skal ud i den store investering for at følge med ændringerne i sendemodus, men udelukkende skifter TV efter eget behov.

Og med en multi fjernbetjening fra Logitech mærker jeg ikke at det er to eller flere apparater der skal tændes. Også en fordel når surround anlægget skal tændes sammen med TV'et.

Redigeret af Kampus - 04-Februar-2014 kl. 13:47
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af boyscoutdk boyscoutdk skrev:

Tak til londahl for svaret og linket til kanallisten. Der er stadig en del kanaler der kan ses med DVB-T udstyr. Det med en ekstra boks er en mulighed, men det er også en anelse bøvlet.

Det var så lidt :) Det er dog, som Kampus skriver, til at komme uden om det værste bøvl ved en boks. 

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har lige siden det digitale signal startede i 2007, kørt med en ext tunerbox til mit TV. Det er så befriende at man ikke skal ud i den store investering for at følge med ændringerne i sendemodus, men udelukkende skifter TV efter eget behov. 

Og med en multi fjernbetjening fra Logitech mærker jeg ikke at det er to eller flere apparater der skal tændes. Også en fordel når surround anlægget skal tændes sammen med TV'et.

Lige præcis, det er trods alt en mindre afskrivning og med HDMI-CEC behøver man endda i mange tilfælde slet ikke en multifjernbetjening. 
Fjernbetjeningen til mit tv styrer f.eks de alm. ting som kanalskifte, inputvalg og volumen på både tv, boks og receiver. Det kan dog være lidt bøvlet at få til at snakke sammen, men når det først er sat op er der ingen problemer.
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu