|
CI Modul fra CD - HJÆLP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2011 kl. 17:27 |
Hello
Har fået et CA eller CI modul kort CanalDigital (Strong) i julegave, og har indsat mit kort i interface slottet, sat adapteren på bagsiden af mit TV (Samsung D8005) og nu står tv'et med teksten "kodet signal", den har stået i nogle timer og der sker intet. HJÆLP, nogle som kan hjælpe mig. Det skal siges at jeg har fulgt vejledningen 100 %, der er ingen fejlmeddelser eller lignende. Kun at den siger kodet signal, det vil den gøre mellem 10 og 30 min, og den tid er der gået - intet sker. TV'et står med Canal Digital sat i opsætningen, så det skulle også være i orden. |
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ring til support, der kan jo være en fejl i deres ende.
EDIT: jeg har selv Stofa, og dér er det reglen, at jeg skal ringe til support HVER ENESTE gang, jeg har ændret noget. Det er lige meget om det er i butikken, eller online. Det er ALDRIG rigtigt første gang. Redigeret af Brixen - 26-December-2011 kl. 19:15 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
Jeg ved at kortet virker, kan det være CA modulet som driller ??? Jeg er gået tilbage til at bruge boxen fra CD, det virker. |
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Hos Stofa skal de nogle gange sende nogle informationer ud til kortet igen, derfor er det nødvendigt at få fat i Support.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Så har jeg fået opklaret hvad der er galt. Fona (dårlig service), de skulle sende oplysninger til CD (serial nr og Pairing ID) før CD kan lukke op for CA-modul kortet. Det havde de jo ikke fortalt hos Fona. Så der bliver åbnet for mit kort i eftermiddag, da CD manuel åbner for det. Så ved I det, som også står i min situation. ![]() |
|
655 Blu-Ray film
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |