|
Cinavia message code 3 på pansonic afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Let it be ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2016 kl. 11:45 |
Hej
Nu har jeg flere gange fået følgende besked. Audio outputs temporarily muted. Do not adjust the playback volume. The content being played is protected by Cinavia (TM) and is not authorized for playback on this device. for more information, see http://www.cinavia.com. Message code 3. Det opstår altid med film der har lagt i et andet format og så brugt convertXtoDVD til og få dem over på en dvd. Hvad gør jeg og hvordan kommer jeg uden om det. Findes der et andet program end convertXtoDVD, til samme formål som kan gøre det, men hvor jeg er sikker på der ikke kommer en kode med. Det er en Panasonic DMR-BCT740 bluray optager, men det er en alm. dvd skive jeg vil afspille
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cinavia er et ret vellykket kopibeskyttelsesformat, så det kommer du ikke lige uden om. Et alternativ kan være at "finde" et andet lydspor til filmen og så få det sat på. Men det er i sagens natur ret omfattende.
Få dig en eller anden billig media player i stedet (eller brug en PC). Hvad er original kilden til de film, du har problemer med?
|
|
![]() |
|
Let it be ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 33 |
Det er bare mærkelig at lige netop, at den man ikke kan kommer uden om, convertXtoDVD plejer da ellers og lave noget godt,
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvorfor afspille fra DVD? Du kan jo afspille filmen, via netværk, fra PC'en og til Panasonic'en.
M.v.h. |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Men det vil ikke afhjælpe cinavia-problemet (fortæller min erfaring). |
|
![]() |
|
Problemet er min mor har den samme optager, og hun ikke så meget og heller ingen pc'er, og det er også når jeg har film med til hende. så det er derfor jeg gerne så en måde og hoppe over den.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
DVDFab kan vist fjerne Cinavia.
|
|
![]() |
|
DvDFab bryder koden.
Tak for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |