recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cinema 21:9 i elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCinema 21:9 i elgiganten

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
O'Brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 15:00

Citat fra AV OTTO

"2: DVD 963 var en KÆMPE salgssucces i Tape Connection, primært på grund af mine demonstrationer af den som markedets billedmæssigt bedste på det tidspunkt. Det var datidens Oppo - med én ganske væsentlig forskel, fejlraten. Den var dog ikke alarmerende høj, men højere end gennemsnittet (vi fik mange til rep, men havde saftsusme også solgt mange). Det interessante hér er afløseren, såvidt jeg husker hed den DVD-9000 (må lige googles...). Den kom sammen med en matchende surround-receiver med HDMI, en af de første på markedet med dén feature. Pga. DVD-963's gode ry, var salget af disse ganske pænt. Jeg tror flertallet af DVD-afspilleren blev skrottet inden for garantien, og jeg stiller mig tvivlende overfor om der findes en eneste ejer af surround-receiveren der ikke har haft den til reparation - mindst én gang"

Jeg har aldrig haft min Reciever til rep, og min DVD -9000 har kørt fantastisk sammen med PF 9830.

Alt i øvrigt købt på anbefaling af OTTO...LOL

Fuld tilfreds Philips ejer !Tongue    Men har købt en Samsung skærm for at prøve noget nyt.
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu