|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 22-Juni-2007 kl. 21:31 |
Please enter...
Hjemmebygget hifi-bord med masser af plads og luft... Og et dejligt stort og tykt sort tæppe.... Her er så en gammel sofa fra 1930´erne med originalt stof. Og et lille close-up af min ene Podspeaker... De spiller SuperB... Og den store center højttaler fra B&W 600series Og lysene som er købt i Ikea... Og i mørke... Og det tunge udstyr
Og en lidt sjov detalje i rummet... Og dvd-samlingen... altså dem jeg kan li´ Og hd-dvd samlingen håber på selskab af en blu-ray samling ..and finally some screenshots: Matrix Mission Impossible 2 King Kong
THE END |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Top Nice setup...om man kan li designet og farverne på de lamper er smagssag...men i mere afdæmpede farve hvid i den form de hænger i er noget jeg går og overvejer selv hvis jeg kan finde dem :)
![]() |
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Hej Messi, Jeg synes du har fået lavet et rigtigt hyggeligt helstøbt rum, med en fin blanding af nyt og gammelt uden at det hverken bliver for fimset eller karlekammer-agtigt Du skal have ros for dit hifi-møbel! Falder fint ind i sin enkelthed. Hvad har du brugt af træ? Jeg gætter på 40mm olieret egetræ?! Kunne du lokkes til at lave én mere? Fedte, fedte.. |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Stillet
![]() |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Det ser godt ud !!
|
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Tak for kommentarerne Hifi-møblet har min bror hjulpet med at lave. Det er bare 40mm tyk bord-plade afskåret og sammensat med dyvler og forkortet i dybden. Akacie-træ som har fået olie. Jeg har undladt at give det meget olie, for at bevare en lidt tørrere effekt, ellers kan det godt have tendens til at blive rødligere, hvis man giver det meget olie, tror jeg. Man kunne også lave mere afrundede kanter.... men det er jo en smags-sag. Man kunne også vælge ubehandlet træ og male det sort med spray og lakere det... Så for det den der piano-effekt pioneeers flad-tv har, men så skal det nok ikke være så tyk en plade, ellers virker det nok for tungt. Jeg modtager gerne bestilling, hvis flere ønsker sig ét... Hvad vil i gi´?? Bare skriv ønsket bredde og højde og antal hyller. Jeg har planer om en bagplade - enten sort eller hvid, med huller til ledningerne. Det er rimelig simpelt. Behøver ikke være nogen tyk bagplade. (masunit eller hvordan det nu staves)
|
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Super lækkert set-up du har Messi. Både det hjemmelavede hifi-møbel 10+ , men ikke mindst valget af forstærker og højttalere ( lige min smag ) Se nu at få fat på en ordenlig Sub -Morten Redigeret af MortenKBH - 02-Juli-2007 kl. 02:45 |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Det er rigtig flot..
![]() |
|
Panasonic Px70..
|
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Super flot setup. Går selv med planer om at bygge et tv bord i samme stil. Hvor dybt er det? |
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
![]() hvike B&W højtaler er det at du bruger til center og front? synes ikke lige jeg kunne se det. Og. hænger dine bag HT ikke for højt, altså spiller de ikke hen over hovedet på dig ? ![]() |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Sådan et sæt lamper kunne jeg godt bruge! Jeg bare ikke finde dem i Ikea's webshop. Hvilken ikea/by har du købt dem, og hvad var prisen?
EDIT: Nå, det var dæleme en gammel tråd kom jeg lige til at se...de findes nok ikke mere de lamper :-) Redigeret af mureren - 02-April-2009 kl. 11:27 |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Mega nice, tillykke med det.
Jeg kiggede inde på ikea efter de lamper der, men kan ikke se dem, var det bare nogle du fandt i deres forretning? hvor er de evt. købt? endnu engang med et fedt setup - og jeg kan kun støtte op omkring at podspeakers minipod spiller rigtig godt... hehe |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |