recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CineMagic udvidet garanti penge vær ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCineMagic udvidet garanti penge vær ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Emne: CineMagic udvidet garanti penge vær ?
    Sendt: 08-Juni-2009 kl. 21:41

jeg ringer med  af bestile et 42G10 imorgen,  har funet det hos komplet til 8300 med fragt ca,  det er en E model men ved ikke om der er nolge forskel når jeg bestiler det fra komplet  med hensynd til pixel garanti og det  ?, nå men kiget så vider så falt jeg over CineMagic  de har det dog ikke på lager lidt aveligt men kan se jeg kan tange en CineMagic udvidet garanti

som bla. har  Burn-in garanti i hele perioden  er det ikke en dålig foretning for dem for læste betenelserne igenmen og kune ikke lige se nolge steder hvor der stod noget om man ikke mårte lage det stå  det enste jeg fant der var tet på var hvor dr står forskrning ikke deker Indirekte skader eller tab (følgeskader) er der ment med det så eller ?  og vil i mene den er penge vær  eller om  CineMagic bare er beder af købe hos in komplet

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 21:45

Jeg plejer ikke at købe tillægsforsikringer , jeg har tegnet en ekstra forsikring via min indbo`s forsikring på alt elektronisk udstyr , mener at jeg giver ca 500kr om året , og at der er 1000kr i selvrisiko ( TRYG )...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg plejer ikke at købe tillægsforsikringer , jeg har tegnet en ekstra forsikring via min indbo`s forsikring på alt elektronisk udstyr , mener at jeg giver ca 500kr om året , og at der er 1000kr i selvrisiko ( TRYG )...

MVH

tak for svaret du ved ikke om jeg kan få problmer vis jeg køber fra komplet, det er en E model så er der vil ingen ko på isen  ? så har jeg vil den fulde garanti af Panasonic danmark ?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40550
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 22:24

Hvis det er noget som er paranell importeret, så har det intet at gøre med Panasonic DK, og derfor vil deres Service ikke røre ved det.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 22:25

Hej , det ved jeg desværre ikke , men selvom det er den rigtige model er det jo ikke sikkert at den kommer fra Panasonic danmark , det kan være at andre kan svare på det , evt prøv at spørge Komplett...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvis det er noget som er paranell importeret, så har det intet at gøre med Panasonic DK, og derfor vil deres Service ikke røre ved det.

ja det er jeg udmærket klar over  derfor jeg spøre til det når modelen  heder 42G10E så er det vil en dansk model og så er der vil den same garanti og servis som vis den var købt i en alm fysiskbutik uden man tagnet noget exstre ?

Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , det ved jeg desværre ikke , men selvom det er den rigtige model er det jo ikke sikkert at den kommer fra Panasonic danmark , det kan være at andre kan svare på det , evt prøv at spørge Komplett...

MVH

jep ringer til dem imorgen også for af høre hvordan transporten er  der da E modeler  som ikke komer fra danmark ?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40550
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 22:32

E = Europa. En E er ikke nødvendigvis = Panasonic Nordic.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu