|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Sådan nogle kan jeg godt anbefale |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() |
|
Jo jo men de holder jo sikkert også i 10 år. Dit udstyr er jo forældet / nedslit efter er par år :o( |
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Du har ret |
||
![]() |
||
Nicolai25 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Super lækkert ser det ud. Lækkert med en kone som kan se fornuften i sådan noget. :-) top nice
|
||
![]() |
||
blackfalco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
virkelig et flot set up.tror snart jeg skal have lavet en tilbygning har en kone der er enig med mig. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12365 |
![]() |
|
Ja, men hvis man kan tåle regnbuer har DLP potentiale til bedre billedkvalitet ![]() Redigeret af Naiera - 17-Juli-2007 kl. 21:29 |
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Så er det bare med at komme igang, sig til hvis du mangler hjælp |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske, men jeg vil sige at billede kvaliteten er bare lige i skabet, gode farver mm. men min kunne godt bruge lidt bedre sort niveau, men så bliver prisen det dobbelte |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12365 |
![]() |
|
Klart nok, det var heller ikke for at sige at det du har stinker.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ved jeg godt, har du nogen set sådan en Mitsubishi HC5000 der er blevet ISF Kalibreret? |
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Wauw er et fattigt ord for det du har bygget der, dyb respekt.
|
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Top najs - er total vild med dine skilte med lys. Hvor får man snitterne i dem og er det også med skødet som indsats?
|
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |