|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | ||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||
Hej Alex Prøv de her. http://www.aaplus.dk/shop/led-lysbaand-5c1.html |
||||
![]() |
||||
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||
Det var da godt - vi skulle jo nødig have dig til ikke at kunne nyde det i fritiden jo... Bemærkede det også kun fordi at jeg selv sidder og lejer revisor til hverdag ![]() Hele projektet ser forresten rigtig godt ud, og lover endnu bedre ![]() |
||||
![]() |
||||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|||
Kan de betjenes med en Harmony 1100? -Kent |
||||
![]() |
||||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|||
Hej Christian
Jeg må godt nok indrømme, at det er noget af et projekt, du har gang i der. Som der er sagt masser af gange, så ser det både projektet meget spændende ud, og det bliver rigtig interessant at følge projektet ![]() Har du en ETA på projektet? /Zirio |
||||
![]() |
||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||
Så er der nye billeder på side 1.
Jeg håber på jeg bliver færdig med biografen i løbet af de næste 3 ugers tid, da der også er lidt vente tid på håndværkerne. Så er vi samtidig i gang i stuen, som I kan se på nederste billede, det tager også lidt tid ![]() |
||||
![]() |
||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||
Hej Christian Det ser bare SUPER fedt ud. Det kunne være sjovt med et regnskab over sådan et projekt Det må løbe lidt op. Super. |
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|||
Flot projekt og fedt at se en hjemmebio der rent faktisk ligner en biograf. Det ser rigtig flot ud med det sorte beklædning, de frække lys og forhøjningen til stolene. Fedt og flot projekt med stil.
![]() |
||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Sjovt for hvem? ![]() Jeg har da et budget over biografen (overskredet for længst ![]() Der er lagt utroligt mange arbejdstimer i den, jeg vil tro omkring 500 timer. Der er brugt materialer for omkring 100K. så er det vel til at regne ud ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja det burde ikke være et problem, hvis der følger en IR fjernbetjening med, så kan du lære de IR koder på din Harmony fjernbetjening. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Aj hvor ser det altså godt ud. Når man går hele vejen og har finanserne Den 5090 i stuen, bliver den ikke for varm når den sidder inde i væggen? |
||||
![]() |
||||
Sidsel80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||
Puuuuuuhadadadada... jeg tror ikke ord kan beskrive min misundelse, der er jo stort set alle de ting jeg drømmer om i vores forhåbentlig på et tidspunkt kommende biograf - inkl. stjernehimmel
![]() ![]() ![]() - Sidsel |
||||
Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+
B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685 Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1) |
||||
![]() |
||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|||
Kan man ikke få med flere faver i en? |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |