|
Cinergy HTC Stick HD usb med Yousee |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
fltk : jeg kan godt se, at dig og lruneh har jeres egen lille chat kørende i tråden, men det var nu trådstarter jeg skrev til
![]() |
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
Cerin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Status: Offline Point: 5 |
|
Tusind tak til alle der hjælper! Jeg deler Iruneh's frustration!
Det burde være med dvb-c, jeg har købt denne: http://www.cinemagic.dk/shop/terratec-cinergy-htc-7240p.html Jeg kører windows 7 64bit og mediaportal 1.2.2. Jeg synes ikke jeg kan finde nogle nyere transponder liste, men jeg leder videre når jeg kommer hjem fra arbejde. Men det er da underligt, at jeg slet ikke har nogen signal styrke. DVBViewer og TransEdit kan heller ikke finde noget, og intet signal her heller. Kablerne er vel iorden, når billedet på tv går super skart igennem og inden pixelpladder. Tusind tak for jeres indsats, mvh Ulrik |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
|
Sorry, you confused me. Det var ikke let at se ud af dit svar, at det var henvendt til trådstarter.
![]() Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
|
2 Ting der kan gøre det nemmere for dig i fremtiden, så du ikke bliver så forvirret :
1. Hvis jeg svarer andre end trådstarter, bliver det med citat, eller udfra deres initialer:
2. Sammenhold svarene med de spørgsmål der bliver stillet.
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
|
Okay, nu har jeg afinstalleret alle programmer jeg har prøvet og geninstalleret driver til tuneren. Herefter er en demo af TVSource installeret og jeg har fuldt denne vejledning: http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=tvsource%20yousee%20danish&source=web&cd=1&ved=0CDcQFjAA&url=http%3A%2F%2F188.121.56.29%2Fdownload%2FManuals%2Fdvblink_tvsource_configuration_DANISH.pdf&ei=hPIWT6e8NOrf4QTRjoHxAw&usg=AFQjCNGbsjcVi2YG3-l7NUp18-m-PyjAOQ&cad=rja Jeg vælger selvfølge dvb-c tuner som active og Yousee Cable (Use with network scan) som provider. Hvis jeg så i Signal skærmbilledet vælger Transponder (143000,H,6875) og trykker Tune, så sker der ikke noget. Ingen udslag i signal strength eller quality. Og hvis jeg ovre i Network Scan billeder trykker search siger den: "Error getting network list: Unknown" Nogle forslag? tak igen :) Ulrik |
||
![]() |
||
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
|
Du kan KUN bruge netværks scan med den STD Yousee transponder.
Mvh Gigabyte
|
||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
||
![]() |
||
|
Hej igen
Ved snart ik hvad jeg skal sige... giver det nogen mening at give 200-300 kroner for en antenne forstærker, i håb om at det skulle løse problemet? mvh, Ulrik |
||
![]() |
||
|
Du snakkede om at du havde haft den til at finde nogle kanaler på DVB-T nettet med 7MC. Har du prøvet at lave samme øvelse med Mediaportal ?
det er naturligvis et sidespor, men det kan måske afgøre hvor vidt tuneren samt driverne fungerer.
Den helt klare fordel her, er at du kan slå frekvenserne for dit lokalområde op på nettet
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |