|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
thomas_fogh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() Sendt: 01-Juli-2009 kl. 23:27 |
|
Hej,
Jeg har bygget en htpc, hvortil jeg har købt et Terratec Cinergy HTC USB XS HD og et Cinergy CI USB + Irdeto CAM til Stofa. Desværre hakker alle de kodede kanaler 4-5 sekunder efter jeg har skiftet over på dem. Hvis jeg så skifter over på en anden kanal får jeg fejlbeskeden: "E16: The channel is scrambled". Skifter jeg over på en free-to-air kanal virker det fint. Er der nogen som har noget erfaring/hjælp? Mvh Thomas Fogh |
||
![]() |
||
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Den eneste tuner jeg har hørt om, som virker med stofa er FireDTV eller FloppyDTV fra http://www.digital-everywhere.com Kan også købes hos MM-vision. Kender dog ikke lige noget til din tuner; men ved at Tecnotrend TT er en katastrofe. Problemet er muligvis dit CAM: skal helst være et smit CAM. Kan købes i stofa butikken (sig kortlæser), det ER er smit CAM du får her selv om det ikke direkte står der. Kan muligvis også købes hos DVBShop, men pas på!! se anden tråd om dette emne. |
||
![]() |
||
thomas_fogh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
|
Jeg har købt CAM kortet hos Stofa, så det skulle være godt nok... Digital Everywhere's produkter har desværre kun enten DVB-T eller DVB-C ikke begge dele. Jeg vil gerne ha' et tv-kort som kan begge dele... Ingen der har erfaring med Terratec? Eller som kender et som har både DVB-T og DVB-C. |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Jeg vil anbefale dig at satse på FireDTV/FloppyDTV og så plaske en Hauppauge DVB-T stick i USB porten. Det gør jeg og det virker perfekt (med DVBViewer) |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Man kan vel ikke se kodede DVB-T med den løsning? Jeg overvejer at købe "Technotrend CT-3650 C/T". Er der nogen som har erfaring med dette kort? |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Kig i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49316 - der er desværre nogle som har problemer |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10635 |
![]() |
|
Hej Thomas Hvilken CPU bruger i din HTPC med dette Terratec kort? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har en AMD Athlon X2 5050e, så det skulle være ok. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |