|
Cisco epc3925 Stofanet? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
claus24 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Sted: sønderborg/DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hej jeg har også en Cisco EPC3925 og min køre nu rigtig fint både sammen med min Xbox, mobil telefon og printer men jeg har købt en netværks HDD hvor jeg er nød til at ændre i min routers gateway opsætning men jeg kan ikke få lov til at komme der ind har prøvet med den ip adresse der står i routeres manual
http://manual.upc.ro/pdf/epc_3925.pdf er der nogle af jer andre der har kunne komme der ind? jeg overvejer at prøve at kontakte
http://www.gvd.dk/?p=1512 da de lyder meget lovende
|
||
![]() |
||
Alies_Benjamin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
|
Hej.
Ja, det lader i min verden til at Stofa har lavet super ged i den, jeg er Dansk Kabel TV kunde og har samme modem, og er ejer af en 50/5 Mbit linje. Der er intet dårlig at melde, super hastighed, og har brugt det i godt 10 mdr nu. Jeg har selv 3 ATV 2 som wireless er på med N netværks Båndbredde samt laptop Ipad og 2 faste gamer maskiener, og en Synology Nas server samme med Modemmet. Har haft genstartet en gang i hele periode, og har selv mulighed for at hygge mig i den hvis jeg behøver det. :) Har også fastnet igennem mit modem Så alt i alt super lækkert udstyr, tro der imod at stofa har lavet en lortet Firmware til så lækkert et produkt. Har aldrig haft problemer med Cisco det køre sgu |
||
Mvh Benjamin Simonsen
Onkyo SR-TX806 DTS-HD samt Onkyo BD-309 - Jamo Concert Center, Jamo Concert 8 & 11 - ATV2 |
||
![]() |
||
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
|
Har også lige fået en EPC3925 (fra Dansk Kabel TV) - kører fint, - men jeg har et par spørgsmål: 1) Skal den udsende en irriterende (meget)høj lyd? 2) Kan jeg sætte en HD på USB porten og forvente at den kan ses på netværket? |
||
![]() |
||
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
|
En ombytning af Cisco`en klarede den høje lyd - fedt :-) Ingen løsning på USB porten - løste det ved at disable wifi og bruge min Airport Extreme i stedet. Den har nemlig en USB port der kan bruges. Sådan :-) |
||
![]() |
||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
|
Jeg har også et EPC3925 fra Dansk Kabel TV - fungerer super stabilt, og man kan pille ligeså meget i opsætningen som man har lyst til - ingen restrektioner whatsoever
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |