|
Cisco EPC3925 + Synology |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2012 kl. 22:20 |
Hej
jeg er lige flyttet fra Fullrate til Dansk KabelTV og har fået en Cisco EPC3925 router. Jeg er på nettet nu, men problemet er at jeg ikke kan få forbindelse til de porte jeg har åbnet på min synology cs407, jeg har åbnet portne både på nas og router men når jeg laver en test på nasen, får jeg fejl. nogle der har en løsning :)?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
daemon9th ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Sted: Odense Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, Har du 2 routere eller har du kun Cisco EPC3925? Jeg har også Cisco EPC3925, men kører den i bridge mode (dvs, routning og NAT er slået fra), som modem. Routning, NAT, DDNS, port forwarding er sat i en anden router efter. Har NAS'en fast IP eller modtager den en IP via DHCP i EPC3925? Er NAS'en på internettet generelt? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |