|
Cisco Linksys E4200 vs. Asus RT-N66U |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Majmik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2012 kl. 09:53 |
Jeg står for at skal anskaffe mig en ny router og kan ikke bestemme mig om det skal være Cisco eller Asus. Er der nogen med erfaringer om de to?
Mikael |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke decideret med disse 2 men generelt ligger Linksys/Cisco og Asus routere højt på min egen liste.
Jeg ville gennemgå mine behov og vælge den der opfylder dem bedst. BS
|
|
![]() |
|
StylaH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
Jeg har en e4200 - Kan hive ca 700 mbit ud af den (1gbit internetforbindelse), firmware opgraderingen var nødvendigt. Den kører super stabilt, kan kun anbefale den
|
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
ville vælge ea4500 specielt hvis man synes at Cisco Connect Cloud lyder spændende - http://home.cisco.com/en-us/cloud
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
Majmik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 73 |
Tak for input, det vigtigste behov er at den er stabil og der ikke hele tiden skal "fedtes" med et eller andet problem.
ML |
|
![]() |
|
Jeg har købt en Cisco EA4500, den er meget nem at tilslutte.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |