recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cisco Linksys E4200 vs. Asus RT-N66U
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cisco Linksys E4200 vs. Asus RT-N66U

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Majmik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Majmik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cisco Linksys E4200 vs. Asus RT-N66U
    Sendt: 29-April-2012 kl. 09:53
Jeg står for at skal anskaffe mig en ny router og kan ikke bestemme mig om det skal være Cisco eller Asus. Er der nogen med erfaringer om de to?

Mikael
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 12:37
Ikke decideret med disse 2 men generelt ligger Linksys/Cisco og Asus routere højt på min egen liste.

Jeg ville gennemgå mine behov og vælge den der opfylder dem bedst.

BS
Til top
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 16:39
Jeg har en e4200 - Kan hive ca 700 mbit ud af den (1gbit internetforbindelse), firmware opgraderingen var nødvendigt. Den kører super stabilt, kan kun anbefale den
Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2006
Sted: Denmark
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 17:36
ville vælge ea4500 specielt hvis man synes at Cisco Connect Cloud lyder spændende - http://home.cisco.com/en-us/cloud
mvh PSSO
Til top
Majmik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Majmik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 08:10
Tak for input, det vigtigste behov er at den er stabil og der ikke hele tiden skal "fedtes" med et eller andet problem.

ML
Til top
Majmik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Majmik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 08:58
Jeg har købt en Cisco EA4500, den er meget nem at tilslutte.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu