|
CL finale pay per view - Hvor? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2015 kl. 13:03 |
Da jeg har opsagt alle tvpakker, men gerne vil se finalen er jeg på udkig efter et sted, hvor der kan betales for kampen. Synes måske 229,- for viaplay sport i en måned er i overkanten for bare den kamp.
Nogen der har erfaring med andre muligheder? Ikke nødvendigvis danske.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit bedste bud er at købe kampen som enkelt kamp til 179 Kr på Viaplay, evt registrere dig på viaplay.se, og betal 179 Svenske kr, som er omkring de 142 Kr. Har dog ikke tjekket om det er muligt.
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Er der ikke nogle betting-firmaer som streamer kampen til deres kunder?
Og man behøver jo ikke spille for mere end en 5-10 kr. Man behøver vist kun at have en aktiv konto med mindst 1 kr. stående.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Bio Megascope i Horsens
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Ja, nu kan jeg endelig få fuld valuta for alle de penge der er lagt i årets løb.
Os boldtosser bliver flået af selskaberne hvis vi vil se noget ordentligt bold. Family hos Canal Digital, og Total hos ViaSat. Den finale er betalt, endda op til flere gange. Redigeret af Jever - 06-Juni-2015 kl. 19:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |