recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clic møbler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clic møbler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Clic møbler
    Sendt: 11-April-2014 kl. 20:47
Jeg overvejer Clic møbler til den kommende lejlighed, og har i den forbindelse et par spørgsmål, som jeg håber at nuværende ejere kan hjælpe med.

Er der kommet styr på lakeringerne og de lyse stoftyper? Jeg har set en del ældre emner om lakeringer, der hurtigt bliver grimme, og hvide stoflåger der bliver gullige.

Jeg har set, at der i perioder er blevet kørt med 15% rabat på møblerne.
Er der nogen der har erfaring med at handle dem ned i pris uden for rabatperioder? Med et møbel til 13.000kr. bliver det jo hurtigt til et par tusinde der kan spares.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 18:40
Ingen der har erfaringer at dele ud af?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 18:10
Prøver lige en sidste gang. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu