|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
huztler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 19:02 |
Hej Alle Er der nogle der vil slå sig sammen om CLIC møbler, så vi evt kunne få lidt rabat. http://www.clic.dk Alternativt frislev møbler. http://www.frislev.com/
Redigeret af huztler - 30-Juni-2008 kl. 19:02 |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Er der en mulighed for at spare nogen kroner ved at handle på den måde, så er jeg nok frisk på en Frislev investering
![]() /Nils Redigeret af nbu001 - 30-Juni-2008 kl. 21:42 |
|
|
|
![]() |
|
huztler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Ja jeg ved det ikke, men vil tro at de er til at tale med, hvis vi kan få samlet en fornuftig ordre. |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
De der Clic ser godt nok lækre ud. Hvis vi får den nye lejlighed, så kunne det da være værd at overveje.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hos InWall i glostrup har de udstillet både Clic og Frislev. Man få en bedre fornemmelse af møblerne når man ser dem live. Grunden til at valget er faldet på disse to er fordi det er de eneste der laver møblerne dybe nok til Hifi, samt de laver stoflåger hvor man kan bruge fjernbetjening direkte igennem. Stoffet i Frislev møblerne er i KLAR bedre kvalitet, dog kan jeg godt lide Clic's klik låger ;) Redigeret af huztler - 01-Juli-2008 kl. 11:36 |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
InWall har også afdelinger på Frederiksberg og i City - men næppe med fuldt sortiment. Vil tjekke det i ASAP.
Har endnu ikke set Frislev live, men fornemmer at det er en tand lækrere end Clic på stort set alle punkter - men det betaler man så selvfølgelig også for! /Nils |
|
|
|
![]() |
|
billendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Kunne godt være klar på clic hvis der kan findes en god rabat.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Så skal rabaten værre meget stor før at jeg synde at et fælledskøb af CLIC,
ville værre en god ide, eller se Frslev spænde ud ![]() |
|
![]() |
|
klm1976 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er helt klart også med, hvis vi kan skaffe rabat på Clic - Friselv har knapt så stor interesse
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Jeg er interesseret i Clic møbler hvis prisen er fornuftig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har idag skrevet til Clic for at høre nærmere om mulighederne for fælleskøb. De har dog sommerferielukket men burde være tilbage i næste uge. Så håber at høre fra dem der
|
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
ER der noget nyt i sagen? vil måske være mere interesseret i Frislev.... MVH |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |