|
Clint DC 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Plammer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2018 Sted: Odense Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2018 kl. 09:21 |
Hejsa
Ved ikke om det er det rette sted at spørge om følgende med prøver ![]() Jeg har monteret en Clint DC 3 til vores tv inde i stuen og alle kanalerne bliver fundet og alt burde virke okay, men dette gør det bare ikke da den ikke vil vise de kodet programmer ! Jeg har sat kortlæser i og kortet er testet i andet TV hvor det virker, jeg har også rette netværks ID til 111 (har yousee). men den vil ikke vise de kodet programmer ? Hvad gør man kan intet finde om dette på nettet. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10519 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at genstarte modtageren og lad den stå en times tid på en kodet kanal. Hvis dette ikke hjælper har jeg mistanke om at det er et CI+ modul der skaber problemet. Alternativt prøv at ringe til din udbyder for hjælp.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Eller, sæt den på DR1 et minuts tid. Dette plejer jeg at gøre, fx når jeg lige har tilkøbt en ekstra kanal.
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
Beklager mit første svar var forkert.
Det ladet til et Strong CI modul og et YouSee kort burde virke. Redigeret af BlueFox - 17-Februar-2018 kl. 21:57 |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
Plammer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2018 Sted: Odense Status: Offline Point: 3 |
Ser ud til at virke, men tror jeg skal have en ny antenne forstærket på loftet da der er udslag i signal selv om alle antenne kabler er skiftet til de nye man skal bruge.
Den er ca. 8 år gammel så tænker der et kommet en ny og smarter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |