|
Clint DC1 gentagne optagelser |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jbv
Bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-December-2013 kl. 08:36 |
Det er en Clint DC1 HW 3.00 FW 3.08Er der andre der har den fejl. Jeg er i kontakt med HotlineService. Redigeret af jbv - 09-December-2013 kl. 08:39 |
|
jbv
Funktioner
Tak(0)
|
Der er åbenbart ingen andre, der har dette problem.
Så må den retur til EG. |
|
Avalon
Bruger Oprettet: 28-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej JBV
Selv om jeg har koblet Clinten fra, og gået tilbage til Denveren, til jeg ved noget mere; kan jeg godt svare dig, fordi både Denver og Clinten kører på næsten samme firmware.
Jeg mener ikke ! det er en fejl du oplever med EPGen, fordi, i det øjeblik du vælger et program i EPGen og sætter det til optagelse, det være sig hver uge eller hver dag. Har du blot taget et statisk kopi af oplysningerne i EPGen ! ikke et dynamisk.
Der er simpelthen ikke mere nogen sammenhæng mellem EPGen og din ugentlige optagelse
Jeg kunne da godt forestille mig at de dyrere Harddiskoptagere fra Samsung med flere, kan det du ønsker. Men det må også kræve at hvert program har et unikt program-ID for at det kan lade sig gøre.
Undrer mig, at Supporten ikke har svaret dig noget lignende ovenstående !
/Avalon
|
|
jbv
Funktioner
Tak(0)
|
Min gamle BlueTinum 110 og Denver 109 kan godt lave gentagne optagelser, hvor der bruges aktuel info fra EPG, og ikke gammel EPG info fra først timede optagelse.
Så mit bud er DC 1 er defekt. |
|
Ole G
Bruger Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skriver "aktuel info fra EPG", mener du dermed navnet på programmet, som bruges til at navngive optagelsen, eller er der tale om yderligere EPG info? Min BlueTinum benytter det aktuelle programnavn ved gentagne optagelser, men intet andet.
Ole
|
|
Avalon
Funktioner
Tak(0)
|
Min 108er fra Denver har samme firmware som din 109er - og jeg har aldrig bemærket eller forventet at den skulle kunne bruge aktuel info fra EPGen. Det kræver jo at EPGen konstant er indlæst !
- og det er ret nyt (31. januar 2013) i Clinten, i følge deres firmware Revision History - at de har tilføjet dette:
"2. Tilføjet strømspare funktion (Til/Fra) i Menu. Ved at vælge strømspare funktion til "FRA" så vil boksen ikke gå i fuld standby.
Det betyder bla. at boksen hele tiden har fuld opdateret EPG indlæst. Men til gengæld har den et højere strøm forbrug i standby." 108 har ikke den mulighed ! BlueTinum kender jeg ikke så detaljeret.
Det er meget gådefuldt for mig, det skriver du kan
/Avalon
|
|
jbv
Funktioner
Tak(0)
|
Ole G: Bare min DC 1 ville navngive ud fra EPG. Den gør det ved enkelt optagelser, men ikke når jeg vil optage det samme serie hver dag/uge.
Avalon: Når den optager navngiver den optagelsen efter 10 min. ved at bruge den information, den får fra epg. Husk, min Clint DC1 er hardware version 3. |
|
Avalon
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ganske naturligt, da EPGen er indlæst efter 10 minutter ! Hvis dit program udsættes en time grundet, ekstraordinær TV-avis, vil du få denne TV-avis - navngivet med det aktuelle navn fra EPGen:
Ekstraordinær TV-avis, og ikke få dit 1-time-forsinkede program optaget.
Min er også en HW3
/Avalon
|
|
jbv
Funktioner
Tak(0)
|
De første fw til BlueTinum og Denver brugte info fra EPG, når den startede en optagelse. Dette blev ændret i en senere fw, så den tog info fra EPGen efter 10 min optagelse til at navngive optagelsen.
Hvilken udbyder har du. Jeg har YouSee. Det kunne være rart, hvis du kunne prøve at lave en gentagen optagelse. |
|
Avalon
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil anbefale dig at returnere den, og kigge på highend-markedet i stedet for. Hverken Denver eller Clint kan det du ønsker, og som jeg i parentes bemærket, også ville ønske de kunne. Ikke flere kommentar fra Avalon til dette emne. |
|
jbv
Funktioner
Tak(0)
|
Avalon: Det var ikke for at fornærme dig. Måske har jeg skrevet lidt kluntet.
Det er da pudsigt at en Clint DC 1 HW 3 ikke kan navngive gentagne optagelser korrekt, når BlueTinum 110 og en Denver 109HD kan. Så jeg ser ingen grund til at købe highend produkter. Som sagt tidligere vil jeg returnere Clint DC1 til Elgiganten. Den bliver sikkert ombyttet til en ny. Så må jeg se om den gør det samme. |
|
jbv
Funktioner
Tak(0)
|
Problem løst.
Der er kommet en ny firmware, der løser problemet. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |