Har d.d. købt en Clint DT11 mpeg4 DVB-T receiver med PVR. Såvidt jeg kan se er der ingen tråd på det produkt her - den er hermed startet.
Boxen skal erstatte den berygtede og desværre ubrugelige Denver DMB-105HD, som jeg har haft byttet ikke mindre end 4 gange, hver gang med nye katastrofale fejl. Nu håber jeg bare Clint'en er bedre - den er i hvertfald lidt dyrere...
Undertekster virker på alle kanaler
EPG virker på alle kanaler
PVR virker, optagelser lagres uden problemer eller pixeleringer - også DR HD
Optagelserne navngives ikke efter EPG'en med titler, men blot kanal, dato, tid. Øv.
Optagelserne kan omdøbes.
Undertekster, der ikke er lagt i videosignalet af TV stationen (f.eks. DR K og DR HD) optages ikke... Dette kan muligvis fikses med en firmware update fra producentens hjemmeside. Det har jeg ikke afprøvet endnu.
Der er GOTO funktion, hvor man kan i en optaget udsendelse, kan hoppe frem til det punkt/tællerstand man ønsker. Dette er en uhyre vigtig funktion for en PVR, den mangler f.eks. på den jammerlige Denver.
Der understøttes en række filformater, bl.a. AVC h264, som mange videokameraer optager i. Dette har jeg ikke testet endnu, men det virker som om boksen er tiltænkt folk, der gerne vil bruge den som medieafspiller og ikke kun modtagerboks.
Jeg har problemer med at slå funktionen "Antenneforsyning" til. Med ordet "Antenneforsyning" mener producenten strømforsyning af en aktiv antenne(5v). Når man vælger "til" hopper den bare tilbage til "fra". Det skal jeg vidst lige prøve igen efter firmware update.