recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - clint eller triax
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketclint eller triax

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Emne: clint eller triax
    Sendt: 09-September-2011 kl. 17:39
Hej 

Svigermor skal have sig en dvb-c boks til yousee, er der nogen der har erfaringer med Clint dc3 og triax hd 705cx og evt. kan anbefale en af dem, eller alternativ en helt tredje boks til omtrent samme pris. Den skal ikke kunne optage og der er ikke behov for at kunne sætte kort i den.
Til top
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 20:22
Clint DC1 eller Blue Tinum. De er ens og virker perfekt. Koster fra 444,- og op.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 20:49

Til behovet vil jeg også pege på en Clint DC1, som jeg selv anskaffede i Elgiganten for en god måneds tid siden. Pris 444,-.

Fjernbetjeningen ligger bedre i hånden end den, der hører til Denver HD109-boksen, som jeg også har.

Menuen fremtræder også mere finpudset, selvom de funktionsmæssigt er ens. Fx ved optagelse på en ekstern harddisk, som din svigermor så ikke vil bruge, får man på Clint DC1 kun titlen på det optagede frem i stedet for en datotidsgruppe, samt kanalnr. og det af titlen, der efterhånden bliver plads til. Alt det overflødige før titlen er flyttet op ovenover de optagede programtitler.

Mvh. Jørgensen

Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2011 kl. 08:28
Hey

Har sådan en Clint DC1 EPG for flere kanaler af gangen, og kan den gå flere dage frem - modsat skodboksen fra Harald Skrald? (Denver)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu