|
Clone DVD - Flere ens titler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
heth ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2012 Sted: Fårevejle Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2012 kl. 08:26 |
Hej. Nu har jeg brug for lidt hjælp igen.
Jeg har efterhånden anvendt clonedvd mange gange og plejer næsten altid at bruge den funktion hvor man kan kopier de enkelte titler man har behov for. Som regel er det bare selve filmen jeg er interesseret i og tager derfor kun den længste title. Nu er jeg begyndt at få en masse skiver hvor der er flere ens titler. Jeg kan ikke se der er nogen forskel på dem overhoved. De har nøjagtig samme antal kapitler, længde og lyd data. Er der nogen herinde som ved hvorfor den tilsyneladende samme title kan være representeret flere gange? Ja nogle gange kan der være den forskel at der står vinkel 1, 2 og 3 ud for titlerne og andre gange ikke. /Henrik
Redigeret af heth - 23-August-2012 kl. 12:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |