|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klaus67 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 06-Juni-2007 kl. 07:29 |
Er der nogen der har forstand på cc decodere? Man kan købe dem i USA men
hvilken skal man vælge og hvad med strømstik? Er der måske en dansk importør? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvad vil du bruge en CC "Lito" dekoder til i DK. Det er noget man kun bruger ved TV modtagelse i US, og til US videobånd. De virker sansynligvis ikke i et Europæisk TV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Der findes NTSC DVDs, hvor underteksterne er i "closed caption" format, se her, dvs. det er TV'ets cc-decoder (hvis man altså har en...), som skal generere underteksterne. På en computer kan ZoomPlayer vise cc-undertekster fra DVD. Redigeret af JesperLund - 06-Juni-2007 kl. 20:19 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Klaus67 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Jeg skal bruge en cc decoder til at se region 1 dvd'er. Jeg kan godt se
teksterne på min computer men ville også gerne se dem på mit tv (og ja jeg kunne lave et netværk til fjernsynet men en cc decoder er nok billigere og mere enkel en løsning). |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er da også normale engelske Subs på R1 DVDer. Redigeret af Radiomanden - 06-Juni-2007 kl. 20:29 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jeg har et par stykker hvor der kun er cc subs, men som hovedregel har du ret. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er mange r1 dvd'ere uden undertekster, bla. alle sæsoner af SG-1. Det
er ikke kun "små" udgivelser som man måske kunne tro. |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
Stikket kan du altid lave om. Det er værre hvis den kun kan tage 110/115 Volt. Så brænder den af når du sætter den til herhjemme ![]() Sørg for at få en der kan klare både US og Europæisk strøm. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |