Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
PLASMABOY
Bruger
Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 237
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 15:38 |
Christian76 skrev:
Jeg har et Samsung UE55B7070WWXXE.
Og jeg har et clouding problem, men efter nogen diskussioner med samsung har de gået med til at give mit nyt panel.
Men har overvejet at sælge det når det nye panel komme i og så måske købe et Samsung PS63C7705XXE.
Men ved ikke om det er det værd?
Mvh Christian |
min kami har lige fået et 7705 og er utrolig skuffed over clodingen i "venstre" side, jeg har også meget svært ved at forstå at der "kun" er broblemer med cloding i venstre side på de 2 samsung led tv jeg har haft hængene, har et 8705 nu og der er det , det samme = cloding i venstre side ??
|
 |
PLASMABOY
Bruger
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 15:49 |
hvorfor kan man ikke slette et indlæg, men kun slette texten ??
Redigeret af PLASMABOY - 09-Januar-2011 kl. 15:52
|
 |
PLASMABOY
Bruger
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 15:50 |
KlausDM skrev:
PLASMABOY skrev:
kan OLED slukke og tænde for bagbelysningen på samtlige pixles
alså ca. 2 millioner ? |
Hvilken bagbelysning?
http://da.wikipedia.org/wiki/OLED
Klaus
|
lys skal der til..
En pixel fra en OLED-skærm består af tre organiske lysdioder, en rød, en grøn og en blå
"O-LED" (hehe) skærme, producerer lyset i hvert enkelt pixel
OLED 1080p = 6 mill lysdioder - damn det var ikke så lidt
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 16:19 |
Mr. Claude skrev:
Og så endte tråden alligevel med at blive en Plasma vs. LED/LCD/OLED
Mvh. en Kuro ejer der ikke skifter før OLED viser sig at være som rygtet siger.... |
Hmmm, du kommer givetvis til at leve helt uden TV i en periode, da din Pioneer sikkert er slidt op, før man er klar med OLED, i en passende størrelse og til en fornuftig pris... 
M.v.h.
|
 |
Christian76
Junior bruger
Oprettet: 03-August-2009
Point: 38
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 17:26 |
PLASMABOY skrev:
Christian76 skrev:
Jeg har et Samsung UE55B7070WWXXE.
Og jeg har et clouding problem, men efter nogen diskussioner med samsung har de gået med til at give mit nyt panel.
Men har overvejet at sælge det når det nye panel komme i og så måske købe et Samsung PS63C7705XXE.
Men ved ikke om det er det værd?
Mvh Christian |
min kami har lige fået et 7705 og er utrolig skuffed over clodingen i "venstre" side, jeg har også meget svært ved at forstå at der "kun" er broblemer med cloding i venstre side på de 2 samsung led tv jeg har haft hængene, har et 8705 nu og der er det , det samme = cloding i venstre side ?? |
Min har clouding jævnt i alle hjørner og i midten af skærmen. Der sagde samsung at hvis clouding er fra hjørnerne så er der ikke reklamationret, Men at jeg havde det i midten var en anden sag. Så efter en masse billeder og snak med teknikere osv så blev jeg ringet op at de havde bestilt nyt panel. Men samtidig sagde han at det ikke garanteret det nye var clouding frit.
Mvh Christian
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 17:38 |
Christian76 skrev:
Men samtidig sagde han at det ikke garanteret det nye var clouding frit. |
Hurra for Samsung's "LED" teknologi...
M.v.h.
|
 |
PLASMABOY
Bruger
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 17:53 |
Christian76 skrev:
Min har clouding jævnt i alle hjørner og i midten af skærmen. Der sagde samsung at hvis clouding er fra hjørnerne så er der ikke reklamationret, Men at jeg havde det i midten var en anden sag.
Så efter en masse billeder og snak med teknikere osv så blev jeg ringet op at de havde bestilt nyt panel.
Men samtidig sagde han at det ikke garanteret det nye var clouding frit.
Mvh Christian |
ok, har du et tlf. nr. til samsung reklamation, eller email
cheers
|
 |
Christian76
Junior bruger
Oprettet: 03-August-2009
Point: 38
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 18:41 |
PLASMABOY skrev:
Christian76 skrev:
Min har clouding jævnt i alle hjørner og i midten af skærmen. Der sagde samsung at hvis clouding er fra hjørnerne så er der ikke reklamationret, Men at jeg havde det i midten var en anden sag.
Så efter en masse billeder og snak med teknikere osv så blev jeg ringet op at de havde bestilt nyt panel.
Men samtidig sagde han at det ikke garanteret det nye var clouding frit.
Mvh Christian |
ok, har du et tlf. nr. til samsung reklamation, eller email
cheers |
Gå ind på Samsungs hjemmeside ;)
Mvh Christian
|
 |
Vistrup
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 19:29 |
Energyzhig skrev:
kskruger skrev:
... Da jeg købte mit Samsung 50B850 for lidt over et år siden, så var det et af de absolute bedste tv på markedet ... |
Medminder du mener supermarkedet, så er det da lidt af en påstand ... |
Hvorfor? Det er den gængse opfattelse på alle seriøse sites. Ligesom C7705 er een af de bedste skærme anno 2010/11. Hvis man benægter det, skal man vidst følge lidt bedre med. Hilsen en LG ejer.
Redigeret af Vistrup - 09-Januar-2011 kl. 19:30
|
LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
 |
Energyzhig
Bruger
Oprettet: 04-November-2008
Point: 179
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 20:23 |
Hvorfor puste til ilden, når det nu var lukket så fint ?
Redigeret af Energyzhig - 09-Januar-2011 kl. 20:23
|
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
 |
Vistrup
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 20:31 |
Fordi du tager fejl og fordi, at misinformation på et seriøst forum, ikke er optimalt.
|
LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
 |
Energyzhig
Bruger
Oprettet: 04-November-2008
Point: 179
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 20:40 |
Jeg har på intet tidspunkt sagt, at jeg besad den endegyldige sandhed, men det kan jeg se at den sædvanlige recordere-røvslikker-gruppe gør. Jeg brækker mig snart over, at I bliver pigesure, hvis der kommer lidt kritik at jeres elskede hifi-udstyr (hint: Pronto-fadæsen).
Redigeret af Energyzhig - 09-Januar-2011 kl. 20:41
|
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
 |