Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Vistrup
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 20:51 |
Lulz. Hvem er det, der blir fisefornærmet?  Det er såmen også ligegyldigt, at du ikke har sagt, at du besidder den endegyldige sandhed. Det gør ikke det du siger, mere korrekt eller mindre forkert. Derudover, er det jo ikke _mit_ "elskede hifi-udstyr" der kritiseres, da jeg ikke ejer det pågældende TV. Jeg har haft 2 Samsung TV og jeg var mildest talt ikke imponeret, så det er ikke fordi jeg ikke kan tåle kritik af mærket.
|
LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
 |
Energyzhig
Bruger
Oprettet: 04-November-2008
Point: 179
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 21:17 |
Jeg bliver skam ikke fornærmet.
|
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
 |
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 21:38 |
Jeg vil godt dømme kampen delvis uafgjort .
Korrekt at Samsung 850 havde tæt på markedets bedste billedkvalitet i 2009. ISF kalibrering er egentlig bare garant for at man har vredet 100% potentiale ud af det pågældende produkt.
Også korrekt at man berettiget kan klandre byggekvaliteten. Og her tænker jeg primært på problemet mht den elektriske støj, som plagede alt for mange eksemplarer.
Retention og andre plasma relaterede issues er dog ikke et isoleret Samsung problem .
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
 |
Korsbæk
Super bruger
Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 276
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 22:20 |
Men det er bare ved at være et generelt problem på diverse sites at man ikke kan acceptere at andre har en anden holdning end en selv. Samsungs ps50c7705 er et af de bedre tv på markedet lige nu. jeg synes det er et problem at folk ikke kan acceptere at andre måske også vurdere et tv på andre ting end lige billedekvalitet, som f.eks. hvordan stikkende vender, design.
|
 |
Mr. Claude
Guld medlem
Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
|
Sendt: 09-Januar-2011 kl. 22:58 |
Henrik B. skrev:
Mr. Claude skrev:
Og så endte tråden alligevel med at blive en Plasma vs. LED/LCD/OLED
Mvh. en Kuro ejer der ikke skifter før OLED viser sig at være som rygtet siger.... |
Hmmm, du kommer givetvis til at leve helt uden TV i en periode, da din Pioneer sikkert er slidt op, før man er klar med OLED, i en passende størrelse og til en fornuftig pris... 
M.v.h. |
Jeg satser sandelig på min Pioneer kan holde mindst 10 år endnu OG der inden da, vil være OLED på markedet til fornuftige priser  Jeg tror dog på at det sker om ca 5 år max..... Er det ikke ca 5 år siden LCD kom på tv markedet..!? Udviklingen kan pludselig gå stærkt...specielt hvis finanskrisen er ovre...
|
 |
Conluxa
Junior bruger
Oprettet: 03-Januar-2009
Point: 20
|
Sendt: 10-Januar-2011 kl. 13:49 |
kskruger skrev:
Synes det er noget sludder du skriver, at fordi man køber Samsung, så er det for at spare penge. Da jeg købte mit Samsung 50B850 for lidt over et år siden, så var det et af de absolute bedste tv på markedet og jeg synes ikke at det var billigt. Og jeg er stadige super glad for det - og har ingen planer om, at udskifte det.
|
Tråden omhandler LCD og dets svagheder. Samsung 50B850 er mig bekendt et plasma fjernsyn !
|
 |
PLASMABOY
Bruger
Oprettet: 12-April-2009
Point: 237
|
Sendt: 10-Januar-2011 kl. 14:39 |
Lennon skrev:
Jeg vil godt dømme kampen delvis uafgjort . |
ok dommer ??
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 10-Januar-2011 kl. 15:24 |
Conluxa skrev:
kskruger skrev:
Synes det er noget sludder du skriver, at fordi man køber Samsung, så er det for at spare penge. Da jeg købte mit Samsung 50B850 for lidt over et år siden, så var det et af de absolute bedste tv på markedet og jeg synes ikke at det var billigt. Og jeg er stadige super glad for det - og har ingen planer om, at udskifte det.
|
Tråden omhandler LCD og dets svagheder. Samsung 50B850 er mig bekendt et plasma fjernsyn !
|
Conluxa, du har ret, indlæg om plasma høre ikke til i denne tråd, men som det tit sker her på recordere.dk så kan diskussionen hurtig ændre sig i en anden retning, end det tråd starter startede med.
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
|
Sendt: 10-Januar-2011 kl. 22:43 |
Mr. Claude skrev:
Jeg satser sandelig på min Pioneer kan holde mindst 10 år endnu OG der inden da, vil være OLED på markedet til fornuftige priser |
LOL, den levetid kommer du næppe til at opleve på dit tv.... Klaus
|
|
 |