recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - clouding på hx855?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

clouding på hx855?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: clouding på hx855?
    Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 00:59
har fået byttet en gammel skærm til denne nye 55" hx855 men ser så at den lider af en del clouding. ved godt led døjer med det. den gamle var også sony og havde det også. men den er tre år gammel og synes ikke problemt er blevet bedre:( kan det virklig passe man bare skaæ leve med det??
mit spørgsmål er så om jeg kan forlange at få det byttet?

ville nu helst have plasma men nu er det sådan jeg skal købe sony igen da forsikringen er lavet igennem dem.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 08:25
Der er vel ikke andet at gøre, end at gå den trælse tur igen, og så tage et LCD-TV med hjem istedet...
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Der er vel ikke andet at gøre, end at gå den trælse tur igen, og så tage et LCD-TV med hjem istedet...

Det er da et LCD tv han har.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

har fået byttet en gammel skærm til denne nye 55" hx855 men ser så at den lider af en del clouding. ved godt led døjer med det. den gamle var også sony og havde det også. men den er tre år gammel og synes ikke problemt er blevet bedre:( kan det virklig passe man bare skaæ leve med det??

ville nu helst have plasma men nu er det sådan jeg skal købe sony igen da forsikringen er lavet igennem dem.

KlausDM:
Beklager endnu engang, så... Skulle måske have brugt Google først, men det så ud ti, at det VAR et LED-TV.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

KlausDM:
Beklager endnu engang, så... Skulle måske have brugt Google først, men det så ud ti, at det VAR et LED-TV.

et lcd tv er et led tv og omvendt. LED betyder bare belysningen er anderledes.
desværre tror en del at led er en ny teknologi, nej basis er stadig et helt almindeligt lcd tv

stort set alle lcd/led har clouding i forskellige grader.
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 12:49
ja ved det godt. men det må jeg lære at acceptere;) det ryger i køkkenet og den gamle plasma ryger tilbage på sin plads:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu