|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 01-Juni-2008 kl. 16:17 |
|
Fandt lige et review, af Cloverfield. Selvom har jeg set filmen i biffen, så kan jeg slet ikke vente til, at gense den på Blu-ray.
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=865&show=rev iew Cloverfield devastates Blu-ray with a Dolby TrueHD 5.1 lossless track. Yet again, lossless audio proves to be the only way to go, and like the track found on Rambo, this one could be considered the best on the market, a sound mix many other movies of this sort could and should aspire to, and is certainly exemplary demonstration material Redigeret af Iron Man - 01-Juni-2008 kl. 16:17 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
synes du virkelig den er god? jeg har lige set den på dvd, her til formiddag, og jeg syntes den var lidt underlig. det kan da godt være den bliver bedre anden gang. men sådan lige, er det ikke en af mine favoritter. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Selve filmen synes jeg var sådan okay. Jeg synes hele situationen i filmen virker mere realistisk end så mange andre film. Nu slynger jeg bare en film ud i luften, fx Independence Day selvom den kan være underholdende nok, så bliver det ofte så amerikansk både i skuespil og heltegerninger , at det virker totalt urealistisk. På den front synes jeg Cloverfield var er frisk pust. Skuespillere m.m. er selvfølgelig ikke verdens bedste, men jeg tror det er meget godt, at man ikke valgte nogle etablerede stjerner. Budgettet taget i betragtning synes jeg filmen er et ganske godt påfund, og hele oplevelsen er anderledes end hvad vi ellers ser fra Hollywood når det gælder denne type film. Jeg glæder mig til, at opleve stemningen fra filmen herhjemme og så lyden. Som jeg husker den var den nemlig meget realistisk i forhold til andre film, hvor geværskud m.m. ofte ikke lyder som de gør IRL. *****spoiler***** Jeg synes dog, at det er ret latterligt at det m..... nærmest kan modstå ALT..... Det bliver lige lidt fore overdrevet. Redigeret af Iron Man - 01-Juni-2008 kl. 18:09 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
ja, lyden var der bestemt ikke noget galt med, selvom det kun er dd. det kan da godt være, at jeg skal prøve at se den en anden dag. nogle film bliver bedre anden gang, når man forstår den bedre. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Jeg har aldrig (på nær Rambo 4), siddet med en så glad stemning, som jeg sad med, da jeg så Cloverfield!...
Jeg har mange af de samme holdninger, som Andy også har. Det realistiske, ikke for amerikaniseret og sidst, det der har gjort det størst indtryk på mig, LYDEN!..ALDRIG, har jeg i en bio, hørt et så gennem tæskende lydspor, som det er gældende i den film!..Der er virkelig fuld knald på, når scenerne ligger op til det, hvilket de gør en del gange!.. Jeg er heller ikke særlig imponeret over filmen, i sig selv, men jeg skal helt sikkert have den, på grund af det lydspor!. ![]() Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost Redigeret af zirio - 01-Juni-2008 kl. 20:18 |
||
![]() |
||
![]() |
|
rambo 4 var jeg til gengæld imponeret af, hver gang man tror stallone, er færdig. så kommer der lige en god film. og denne er rigtig fed. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |