|
Cmore streaming via Yousee - Stadig ikke HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 21:15 |
For snart 1/2 år siden lovede Yousee HD på Cmorestreaming
Fortsat kun i rigtig dårlig SD kvalitet Dette gælder både via Gammel Yousee boks Ny Humax boks Streaming via airplay (apple TV) og Chromecast Er du tilfreds med kvaliteten ?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Streamer du fra Cmore app'en eller Yousee-app'en? Kvaiteten er ikke den samme i de to, så vidt jeg kan se.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
nu gjorde jeg det via humax boksen, men mener ikke der er forskel
|
|
![]() |
|
fh68 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Når jeg kører signalet ind via min Xstreamer står det rigtig flot - På android tablet/Chromecast fungerer det fint dog ikke prangende, men derimod hvis signalet trækkes ind via Ipad/Chromecast ser signalet tit skidt ud.
Tænker det er Appel produkterne der har det lidt svært med Yousee app'en.
|
|
![]() |
|
fordi du kører via xstreamer får du da ikke signalet i HD i stedet for SD. iøvrigt er billedet som nævnt også ringe på den nye humax yousee boks
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Man får vel HD (på noget indhold) med CMore's egen app? Hvorfor ikke bare bruge den i stedet for at vente på at YouSee nosser sig sammen?
![]() |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Enig, rasmus Men mange køber det uden at vide det, fordi Yousee fortier det. Desuden er yousee bredbåndsabonnementer også incl cmore, købt indenfor de sidste par måneder. Og for alle gælder det, at man ikke får et logon til cmore, men det er "indbygget" i yousee logonet, og derfor kan yousee kunder ikke drage nytte af at cmore nu er i HD |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Jo det kan jeg selvfølgelig godt se. Fair pointe.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Så vil Cmore streaming være i HD via Yousee
http://digitalt.tv/c-more-hd-yousee/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |