recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cmore streaming via Yousee - Stadig ikke HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cmore streaming via Yousee - Stadig ikke HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cmore streaming via Yousee - Stadig ikke HD
    Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 21:15
For snart 1/2 år siden lovede Yousee HD på Cmorestreaming

Fortsat kun i rigtig dårlig SD kvalitet

Dette gælder både via 

Gammel Yousee boks
Ny Humax boks
Streaming via airplay (apple TV) og Chromecast

Er du tilfreds med kvaliteten ?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 22:41
Streamer du fra Cmore app'en eller Yousee-app'en? Kvaiteten er ikke den samme i de to, så vidt jeg kan se.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 22:49
nu gjorde jeg det via humax boksen, men mener ikke der er forskel
Til top
fh68 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2009
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fh68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 08:22
Når jeg kører signalet ind via min Xstreamer står det rigtig flot - På android tablet/Chromecast fungerer det fint dog ikke prangende, men derimod hvis signalet trækkes ind via Ipad/Chromecast ser signalet tit skidt ud.

Tænker det er Appel produkterne der har det lidt svært med Yousee app'en.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 09:23
fordi du kører via xstreamer får du da ikke signalet i HD i stedet for SD. iøvrigt er billedet som nævnt også ringe på den nye humax yousee boks
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 15:11
Man får vel HD (på noget indhold) med CMore's egen app? Hvorfor ikke bare bruge den i stedet for at vente på at YouSee nosser sig sammen? Smile
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Man får vel HD (på noget indhold) med CMore's egen app? Hvorfor ikke bare bruge den i stedet for at vente på at YouSee nosser sig sammen? Smile

Enig, rasmus

Men mange køber det uden at vide det, fordi Yousee fortier det.

Desuden er yousee bredbåndsabonnementer også incl cmore, købt indenfor de sidste par måneder.

Og for alle gælder det, at man ikke får et logon til cmore, men det er "indbygget" i yousee logonet, og derfor kan yousee kunder ikke drage nytte af at cmore nu er i HD
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 18:00
Jo det kan jeg selvfølgelig godt se. Fair pointe.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2016 kl. 19:58
Så vil Cmore streaming være i HD via Yousee

http://digitalt.tv/c-more-hd-yousee/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu