recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CMS webshop løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CMS webshop løsning?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CMS webshop løsning?
    Sendt: 21-Februar-2014 kl. 09:21
Hej alle

Ved ikke lige hvor jeg skal spørge henne, men i plejer jo at vide lidt af hvert. 

Vi overvejer at skifte hjemmeside/webshop udbyder, og leder lige nu efter nogle firmaer der har en nem, stabil CMS løsning som kan håndtere relativt meget trafik (mange besøg dagligt). 

Der sælges nogle enkelte ting via webshoppen, men det er primært et site der bruges til at information, brugermanualer osv. 

hvilke hjemmeside firmaer kan anbefales?. gerne med links 

pft 
-Morten
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 12:14
Kære Morten - du er klar over at det her er et forum for hjemmeelektronik?

Må jeg give dig et godt råd? Kig på experten.dk eller komunikationsforum.dk eller amino.dk.
Jeg er sikker på der nok skal være nogle løsninger der. Det er dog bare ikke lige helt så let at give dig noget med de informationer du har givet. - Vil i hoste selv? Er det gratis i regner med eller hvad? - der er OCEANER af firmaer derude der laver webshop løsninger. du kan jo bare søge lidt på google.

PS - hvad mener du med "relativt meget trafik"? - taler vi hundrede besøgende, 1000 besøgende, 10000 besøgende om dagen?

Dynamicweb, sitecore, umbraco er nogle af de største danske systemer med webshops og håndterer LET meget trafik (men det er nu mere den underliggende HW og internet løsning der kan skaleres og har ikke synderligt meget med selve applikationen at gøre). Kig på dem og så kig på deres partnere, som implementerer løsningerne for kunderne. Men der er masser af andre muligheder også hvis man vil gå i joomla, typo3 (som også er danskudviklet oprindeligt) etc.
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 12:57
Hej.
Ja ved det er et hjemmeelektronik forum, men folk herinde plejer at vide det meste. Jeg prøver eksperten.

Men tak for dine råd, jeg prøver at kigge på det
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 17:07
Hej.
Kan anbefale Winterhaven Studios. De er billige og gode.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 17:52
Tag et kig på SiteLoom CMS. Kan kun anbefale det.
Til top
mortenstorgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2013
Sted: Jylland
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstorgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2014 kl. 10:30
Du kan også køre gratis i Prestashop, Magento, Woocommerce og Typo3 :) god vind :) jeg tror også du får mest hjælp på amino, der er rigtig mange tråde du kan blive klog af, så læs lidt inden du spørger, så bliver de så glade :)
Morten Storgaard
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu