recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Coax efter Stofa lukning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Coax efter Stofa lukning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Coax efter Stofa lukning
    Sendt: 14-Maj-2022 kl. 19:14
Hej

Det ser umiddelbart ud til, at jeg ikke længere kan få bredbånd via coax fra Stofa. Er der mulighed for at andre udbydere kan overtage Stofas anlæg, kabler osv., eller går det bare tabt?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2022 kl. 20:48
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2022 kl. 08:05
Tak. Fastspeed kan ikke levere på min adresse. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2022 kl. 09:38
Så prøver du med din adresse på en af de andre.

Jeg har selv Stofa coax bredbånd og kan heller ikke få andet bredbånd gennem coax, de andre udbydere kan kun levere gennem tlf stikket med meget lave hastigheder. Men er så “heldig” at Stofa stadigvæk leverer dyrt bredbånd til adressen Confused


Redigeret af Munch - 15-Maj-2022 kl. 09:50
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2022 kl. 09:47
Bor du et af de steder (i Jylland), hvor Norlys omlægger coaxnettet til fiber? Hvis du er bekymret for fjernsynet, så har de lovet at lade DVB-C-signalet overleve (leveres af fiberboksen).

De alternative udbydere kan ikke levere internet over coax, hvis ikke der er en coax-operatør (TDC) i området.


Redigeret af bubbleboy - 15-Maj-2022 kl. 09:50
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu