|
COD: BLACK OPS 2 |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
EDIT: Se forrige side for oprindelig indlæg... Og efter to mdr pause i MW3 kommer jeg ind i en kamp (og fuck hvor er reaktionerne dårlige) og ender med at ligge nummer 1, men tabe kampen. Hvad sker der for den community, hvordan kan jeg efter så lang pause ligge nummer 1 efter første kamp (KDR 19-16)...folk stinker for vildt... Redigeret af amorbavian - 15-August-2012 kl. 20:00 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Jeg så det ikke i streamet i dag men i en af de andre videoer der har været kan man konstatere at quickscoping er med - suk - men rart at vide på forhånd.
I streamet blev der godt nok brugt megen tid på at fortælle hvor fantastisk spillet ville være .......................... for tilskuerne ![]() De kampe man så var vældig interessante og jeg kan konkludere at BO2 er gammel vin på gamle flasker. Alt i alt ikke noget jeg skal bruge penge på.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Jeg vil gerne se en video, hvor du ser quickscoping...for jeg har ikke set det. Til gengæld synes jeg, at det er fedt, at man nu kan se en "bullet trace" og dermed vide hvor man blev skudt fra hvis man rammes af en sniper... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
|
![]() |
|
Jeg er også en indædt modstander af QS, men det får mig aldrig til at give op. Ud fra videoerne i går, ser det ud til at være ret svært at snipe - auto aim er jo skyld i det fleste deaths i MW når man bruger sniper og rammer 2m ved siden af...
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
I øvrigt har jeg aldrig været vild med granat-fysikken eller grafikken i BO, og det ser ud til, at det er det samme.... Jeg må også indrømme, at jeg klart foretrækker MWs måde at lave grafik på når det kommer til menuerne, HUD, emblemer under kampen osv. BO var grimt, og det er BO2 også... Noget, der også ligner et problem, eller måske blot vil kræve tilvænning, er det nye Score Streaks (som er det eneste). Jeg kan rigtig godt lide, at alle point tæller mod ens streaks, men jeg kan ikke lide, at det virker til at være svært at aflæse hvor lang man er i processen af sine streaks. Det viser kun ved en bar, der vokser i takt med, at man får point - problemet er, at man jo kun ser, at man er tæt på, ikke hvor tæt på - er det 1 kill, 2 assists, 3 UAV assists, 3 captures eller hvad? Og så lidt QS: http://www.youtube.com/watch?v=kDzQIT1mPe8&list=UUCWJOD-PJiARMniJYpSkGGw&index=4&feature=plcp Denne map minder virkelig om AFGHAN fra MW2: http://www.youtube.com/watch?v=_kJwYqDlz6k&list=UUCWJOD-PJiARMniJYpSkGGw&index=9&feature=plcp Redigeret af amorbavian - 16-August-2012 kl. 14:44 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Damn, den Care Package er spændende! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Ja, jeg snakker måske lidt med mig selv her, men er der nogen, der skal have den Care Package? Omkring 1700DKK... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Nogen, der ved om man kan købe spillet i USA og så spille i DK?
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Till PS3? Sure, no problem. Jeg ved dog bare ikke hvordan det foregår med det uundgåelige DLC. Er ret sikker på at du skal købe dem på den amerikanske PSN store? - hvis altså spillet er købt i USA
|
|
![]() |
|
Præcis. Det er også sådan jeg tænker. Skal nok finde ud af det med DLC (selvom min US konto efter den der PSN skandale ikke giver mig lov til at handle der. Ved ikke hvorfor), det vigtigste er bare at hovedspillet virker online. Anyway, jeg er nemlig i Kalifornien på udgivelsesdatoen, så jeg burde jo købe det der, så jeg kan spille lige så snart, jeg er hjemme :D |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Altså, hvis det er kunne du jo bestille det fra f.eks. shopto til £45 - 415kr også er det parat til du kommer hjem. Spillet koster $60/350kr i USA, men så slipper du for at bøvle med det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |