|
COD: BLACK OPS 2 |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næ bestiller sgu på coolshop til 399. Problemet med USA køb er også at jeg så skal spille på et andet brugernavn..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Bliver dejligt at jeg kommer hjem til weekenden den 16 november. Hvis jeg ikke er for meget jetlagged burde jeg finde et par timer til det..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Er netop kommet hjem, og opdager nu at BO2 allerede er landet i postkassen. Var meningen jeg skulle i seng, men det kan jeg godt se ikke kommer til at ske nu
![]() |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Sindssyg lyd!
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Det er overdrevet fedt.
God lyd, fed grafik ... Man kan virkelig begynde at tale om 'interaktive film' - måske er det bare mig der ikke har gamet i lang tid, men jeg er meget imponeret :) |
|
![]() |
|
Sakset ud fra et svar på et andet forum, er her nogle af de første tanker om BO2: Dvs. jo, jeg vender også samlet set tommelfingeren ned ad for online delen, men det skyldes ikke det, du nævner. Kniven er da slet ikke så dødelig som i MW3 f.eks. Jo, den dræber med det samme, men at bruge den er ikke så nemt og det resulterer ofte i fail. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
KillBoxOne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
synes nu det er meget rart, at kniven er blevet nedgraderet.
Synes også at banerne har et fedt layout, der indbyder til mange former for spiltyper
der kan snipes, men der kan også spurtes rundt og skydes.
men vil gerne give ret i at scorestrikes kunne laves meget mere smart
og det at man skal bruge Tokens til at frikøbe ting med, giver ikke mening i min verden, når nu
man bliver belønnet med 1 token for hver gang man stiger i rank.
Der er mange times spil og underholdning over vinteren med Black Ops 2
|
|
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
|
![]() |
|
Ja. Klager sådan set ikke over kniven. Skal bare vænne mig at panic-knife ikke altid virker (selvom man faktisk rammer). :) Det var mere fordi ham, jeg svarede, mente at man kan bare løbe med knive og dræbe alt - og jo, når man får ballistic knife er det også en del nemmere. Tokens er også noget være pjat. Generelt er deres opgraderinger, eblems osv. noget barnlige og pjattede. Foretrækker klart MW-seriens enkle stil. Åbenbart er børnene dog glæde for alle de emblemer og sjofle ting, de kan skrive på dem! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg sprang over MW3 og Black Ops I. Er BO II værd at kaste penge efter?
|
|
![]() |
|
Det er jo meget subjektivt. Det er bare en lidt nyere version af de andre spil, nogle forbedringer, men som du kan høre igen igen er der en del negativer til at starte med..stadig kommer jeg nok til at spille det en del...der er jo ZOMBIES! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Har ikke selv prøvet det men hvis du ikke har spillet MW3/BO1 ville jeg da mene at det er det værd. Der er ret meget content, ja jeg vil måske endda sige at det er et af de FPS spil der tilbyder mest værdi for pengene. Personligt synes jeg egentlig at det ser okay ud og jeg har været modstander af CoD spillene siden MW2. Jeg kan ikke sige hvor meget reelt nyt der er ift BO1, men da du ikke har spillet det heller ser jeg egentlig ikke noget problem. |
|
![]() |
|
Hvis I ikke ved det, så har COD en gratis ELITE-app, hvor man kan se sine stats og endda lave om på klasser. Det eneste, der mangler er faktisk, at man kan bruge sine unlock point. Ærgerligt, men det kan være, det kommer...
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |