recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - COD: BLACK OPS 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

COD: BLACK OPS 2

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 08:23
Næ bestiller sgu på coolshop til 399. Problemet med USA køb er også at jeg så skal spille på et andet brugernavn..

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 08:24
Bliver dejligt at jeg kommer hjem til weekenden den 16 november. Hvis jeg ikke er for meget jetlagged burde jeg finde et par timer til det..

BORING!
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 23:58
Er netop kommet hjem, og opdager nu at BO2 allerede er landet i postkassen. Var meningen jeg skulle i seng, men det kan jeg godt se ikke kommer til at ske nu
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2012 kl. 00:09
Sindssyg lyd!
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2012 kl. 00:36
Det er overdrevet fedt.

God lyd, fed grafik ... Man kan virkelig begynde at tale om 'interaktive film'

- måske er det bare mig der ikke har gamet i lang tid, men jeg er meget imponeret :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 11:17

Sakset ud fra et svar på et andet forum, er her nogle af de første tanker om BO2:

Dvs. jo, jeg vender også samlet set tommelfingeren ned ad for online delen, men det skyldes ikke det, du nævner. Kniven er da slet ikke så dødelig som i MW3 f.eks. Jo, den dræber med det samme, men at bruge den er ikke så nemt og det resulterer ofte i fail.

Mine problemer drejer sig først og fremmest om LAG. Håber, at det bliver bedre om nogle måneder, det plejer det.

Ved ikke om det også er påvirket af lag, men det tager simpelthen for mange kugler at dræbe nogen - og nej, ikke fordi jeg rammer ved siden. Er en garvet FPS spiller så kan sagtens se hvornår det er min fejl, og hvornår spillet fucker med mine nerver. Hvis man er usikker, kan man altid tjekke killcam og se det utrolige.

Jeg kan heller ikke se meningen med, at man ikke kan vælge scorestreaks på de forskellige klasser. Hvorfor skal man køre med det samme på dem alle? Det er da klart, at jeg bruger forskellige streaks og våben om jeg spiller rushing på Kill Confirmed eller Search & Destroy. Irriterende og tidsspild at skifte hele tiden bare fordi man vil skifte game mode.

Banerne er imo også alt for kluntede, der er simpelthen for mange ting smidt rundt på dem, så man løber hele tiden ind i ting og sager - plus, folk udnytter det jo til head-glitching.

Finally, hvordan kan de tillade sig at lave et skydespil uden en AK-47? FAIL!

BORING!
Til top
KillBoxOne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2008
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KillBoxOne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 12:25
synes nu det er meget rart, at kniven er blevet nedgraderet.
Synes også at banerne har et fedt layout, der indbyder til mange former for spiltyper
der kan snipes, men der kan også spurtes rundt og skydes.

men vil gerne give ret i at scorestrikes kunne laves meget mere smart
og det at man skal bruge Tokens til at frikøbe ting med, giver ikke mening i min verden, når nu
man bliver belønnet med 1 token for hver gang man stiger i rank.

Der er mange times spil og underholdning over vinteren med Black Ops 2
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120"
Panasonic DMP-BDT 110
Onkyo NX-NR609
DALI Concept 8 DALI Concept CT
DALI Concept 2 DALI IKON SUB
Harmony One
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 14:07

Ja. Klager sådan set ikke over kniven. Skal bare vænne mig at panic-knife ikke altid virker (selvom man faktisk rammer). :) Det var mere fordi ham, jeg svarede, mente at man kan bare løbe med knive og dræbe alt - og jo, når man får ballistic knife er det også en del nemmere. 

Tokens er også noget være pjat. Generelt er deres opgraderinger, eblems osv. noget barnlige og pjattede. Foretrækker klart MW-seriens enkle stil. Åbenbart er børnene dog glæde for alle de emblemer og sjofle ting, de kan skrive på dem!

BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 15:56
Jeg sprang over MW3 og Black Ops I. Er BO II værd at kaste penge efter?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 17:24

Det er jo meget subjektivt. Det er bare en lidt nyere version af de andre spil, nogle forbedringer, men som du kan høre igen igen er der en del negativer til at starte med..stadig kommer jeg nok til at spille det en del...der er jo ZOMBIES! 

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Jeg sprang over MW3 og Black Ops I. Er BO II værd at kaste penge efter?

Har ikke selv prøvet det men hvis du ikke har spillet MW3/BO1 ville jeg da mene at det er det værd. Der er ret meget content, ja jeg vil måske endda sige at det er et af de FPS spil der tilbyder mest værdi for pengene.

Personligt synes jeg egentlig at det ser okay ud og jeg har været modstander af CoD spillene siden MW2.

Jeg kan ikke sige hvor meget reelt nyt der er ift BO1, men da du ikke har spillet det heller ser jeg egentlig ikke noget problem.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 12:09
Hvis I ikke ved det, så har COD en gratis ELITE-app, hvor man kan se sine stats og endda lave om på klasser. Det eneste, der mangler er faktisk, at man kan bruge sine unlock point. Ærgerligt, men det kan være, det kommer...

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu