recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - COD: BLACK OPS 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

COD: BLACK OPS 2

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 20:40
Ifølge hjemmesiden er de først færdige kl 2:00

Redigeret af anoz - 03-December-2012 kl. 20:41
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 23:04
Har spillet lidt af det de sidste par dage. Samlet et par timer eller noget i den retning - fik prøvet både zombie mode og almindeligt team death match (til PS3). Tror sku aldrig at jeg kommer til at kunne lide CoD spil igen, selvom det da rigtig nok var underholdende til en hvis grænse. :p
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 14:33

Min konklusion er, at BLACK OPS 2 er det mest fejlbehæftede spil i serien. Hvis man har fulgt med på serien på det seneste, ville man så vide, at det virkelig siger meget, specielt mhp. MW2 men også med MW3. 
Det er endvidere overraskende fordi dens forgænger BO1 var virkelig vellykket. 

I starten havde jeg faktisk håb om, at det nok skal blive bedre (MW3 kører jo ok nu), men det har jeg lidt opgivet. Fordi det kan godt være, at de fixer lag, hit detection og våbnene, men de kan aldrig fixe de mest horrible bane-design i spillets serie, hvor man løber ind i ting hele tiden, man kan blive flanket fra alle sider, og hvor man kan headglitche så man er usynlig og ikke til at ramme stort set overalt. 

Det er ubegribeligt, at de kan sende et ufærdigt spil på banen. En ting er, at multiplayer er fuldstændig broken og egentlig ikke til at spille (hvorfor jeg så gør det, kan ikke engang en psykolog svare på), men jeg prøvede også single player i weekenden og måtte slukke, da det flere steder i kampagnen hakkede så meget som dengang man installerede alt for krævende spil på sin gamle Intel 486 maskine. Er der andre på PS3, der har oplevet det? Jeg slukkede under den første "taktiske mission" hvor man skal styre den robot. Det var simpelthen umuligt pga. det hakkede helt vildt. 



BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 14:38

Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Er der nogen der på dansk kan forklare hvordan scorestreak funker?! Jeg syntes menuerne er elendige ift MW3

Plejer vi at snakke andet end dansk herinde, siden det eksplicit påpeges, at det skal være på dansk?

Jeg vil godt give dig ret i, at menuerne er mere komplekse og mindre overskuelige - hvilket dog ikke er ensbetydende med, at det direkte er elendige.

Scorestreaks er meget simpelt og har ikke rigtig noget med menuerne at gøre - ud over, at du skal trykke "scorestreaks" i menuen for at vælge hvilke tre du spiller med. Du får dem efter den score (deraf navnet), du akkumulerer i løbet af dit spil. Dvs. at du sagtens kan få en streak uden at dræbe nogen. Kills giver f.eks. 50 point, Capture af neutralt flag i Domination 200 point, Kill Confirmed 100 point osv. 
Streaks har så en point værdi, og den skal du nå for at få din streak. De kører i ring, så du skal ikke dø for at få din streaks igen. 

Capiche?


BORING!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 21:03
Derfor gider de ikke gøre arbejdet ordentligt. Folk er får - de køber spillet no matter what. Den bedste beslutning jeg har truffet i år var at vente og se tiden an - nu kan jeg bruge pengene på noget andet og bedre, sandsynligvis FarCry3
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 11:12
The worse it gets, the more money they earn!

BORING!
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Er der nogen der på dansk kan forklare hvordan scorestreak funker?! Jeg syntes menuerne er elendige ift MW3

Plejer vi at snakke andet end dansk herinde, siden det eksplicit påpeges, at det skal være på dansk?

Jeg vil godt give dig ret i, at menuerne er mere komplekse og mindre overskuelige - hvilket dog ikke er ensbetydende med, at det direkte er elendige.

Scorestreaks er meget simpelt og har ikke rigtig noget med menuerne at gøre - ud over, at du skal trykke "scorestreaks" i menuen for at vælge hvilke tre du spiller med. Du får dem efter den score (deraf navnet), du akkumulerer i løbet af dit spil. Dvs. at du sagtens kan få en streak uden at dræbe nogen. Kills giver f.eks. 50 point, Capture af neutralt flag i Domination 200 point, Kill Confirmed 100 point osv. 
Streaks har så en point værdi, og den skal du nå for at få din streak. De kører i ring, så du skal ikke dø for at få din streaks igen. 

Capiche?



Si - Nej, menuerne har ikke noget med scorestreaks at gøre, det var nu bare en konstatering. Jeg synes bare de er noget mere uoverskuelige end i MW3.

Indtil videre synes jeg sku det er meget fedt. Har ikke oplevet lag eller andre fejl. Man ved ligesom hvad man går ind til, hvis man har spillet de forrige spil. Jeg håber dog på lidt federe baner på et tidspunkt.
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Min konklusion er, at BLACK OPS 2 er det mest fejlbehæftede spil i serien. Hvis man har fulgt med på serien på det seneste, ville man så vide, at det virkelig siger meget, specielt mhp. MW2 men også med MW3. 
Det er endvidere overraskende fordi dens forgænger BO1 var virkelig vellykket. 

I starten havde jeg faktisk håb om, at det nok skal blive bedre (MW3 kører jo ok nu), men det har jeg lidt opgivet. Fordi det kan godt være, at de fixer lag, hit detection og våbnene, men de kan aldrig fixe de mest horrible bane-design i spillets serie, hvor man løber ind i ting hele tiden, man kan blive flanket fra alle sider, og hvor man kan headglitche så man er usynlig og ikke til at ramme stort set overalt. 

Det er ubegribeligt, at de kan sende et ufærdigt spil på banen. En ting er, at multiplayer er fuldstændig broken og egentlig ikke til at spille (hvorfor jeg så gør det, kan ikke engang en psykolog svare på), men jeg prøvede også single player i weekenden og måtte slukke, da det flere steder i kampagnen hakkede så meget som dengang man installerede alt for krævende spil på sin gamle Intel 486 maskine. Er der andre på PS3, der har oplevet det? Jeg slukkede under den første "taktiske mission" hvor man skal styre den robot. Det var simpelthen umuligt pga. det hakkede helt vildt. 



Min knægt spiller det. Han spillede også meget BO1 før. Og han har ikke nævnt nogle nævneværdige problemer.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 14:56


Tænker du på din knægt ikke har problemer med Single Player, så kan det da godt være, at det bare er hos mig. Har ikke spillet SP siden indlæget. Der har også lige været en update, måske den også kiggede på SP?

Tænker du på Multiplayer, så må det være sådan, at din knægt ikke er opmærksom på problemerne. For de er så meget eksisterende, at det fuldstændig ødelægger spiloplevelsen. Jeg har ALDRIG følt mig så snydt ved køb af et spil. Som garvet FPS og COD spiller er jeg vant til lidt af hvert, men BO2 har virkelig overrasket meget negativt. Mulitplayer er simpelthen ikke ordentlig stykket sammen. Om du vinder, afhænger ikke af om hvor god, du er, men om hvordan lag compensation virker i den pågældende kamp. Længere er den ikke. 

Jeg har lagt masser af links, der beviser nævnte problemer, og mange flere kan findes hos etablerede COD-kommentatorer på YouTube.



BORING!
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 15:14
Han spiller for det meste multiplayer sammen med sine kammerater. Som sagt, han har ikke nævnt nogle problemer. Jeg skal prøve at være lidt mere opmærksom, når han er hjemme i næste uge. Har også lovet ham at spille lidt sammen med ham. Jeg er bare sådan en kegle til de der controlere, når man er inkarneret FPS spiller på PC siden.. hmm, oldtiden... Så er det ikke sjovt at få høvl af sin 13årige knægt....Jeg mangler desperat min mus og tastatur, så smadre jeg ham LOL
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 15:44

Jeg vil anbefale dig, at du kigger linksene på de to forrige sider igennem. De skulle gerne give en forståelse for problemet. 

No offense, men måske er din søn ikke garvet nok til at lægge mærke til de problemer, for jeg kan ikke tro, at I ikke oplever dem, da I nok også sidder med en god forbindelse dvs. at tingene ofte vil gå imod jer...medmindre I har en dårlig ping el. dårlig trådløs, så kan det være, at I bliver kompenseret for det, og din søn er et BEAST til BO2. 


BORING!
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 16:46
Jeg er helt seriøs når jeg siger, at jeg aner ikke hvor meget garvet han er. Han spiller det en del, så det er jo ikke ligefrem nyt for ham. Forbindelsen fejler ihvertfald intet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu