recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - COD: BLACK OPS 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

COD: BLACK OPS 2

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 21:41
Jeg har heller ingen problemer what so ever...
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2012 kl. 22:05

Så du oplever aldrig, at du skyder nogen uden at de dør? 

Imponerende og utroligt, men godt for dig. 

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 08:08
Et klip viser både lag og at snipers er overpowered. Hvordan kan det passe, at sniperen ikke dør?

https://www.youtube.com/watch?v=rLWKDL-H7D8&feature=youtube_gdata_player

BORING!
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 15:49
Lag kan skyldes mange ting. I det ovenstående eksempel aner vi det ikke præcist. Lag er noget man bedst selv vurdere evt. årsager til i en konkret situation, (det kunne være et peak på internet forbindelsen).

Mht. sniperen ikke dør, (film-tid 0.38 - 0.43) så er jeg umiddelbart enig med dig i, at det ser underligt ud. Men hvis du læser kommentarene under, så er der faktisk flere mulige årsager. Så det behøver ikke være fejl i spillet. Som den ene skriver, så kan det være heldigt skudt. Man er nødt til at vurdere det over flere lign. eksempler for at vide, om det er held eller en ændring i spillet.

Jeg ville ønske jeg kunne svare dig bedre, men min direkte erfaring med dette spil på PS3, den er altså noget sparsom. Og det kræver en stærk erfaring for at kunne sige det mere præcist. Sandsynligvis en erfaring som din.
De gange jeg har spillet det (kan vel tælles på et par hænder) der har jeg dælme skudt på mange, som JEG synes burde dø af det, men har slået det hen i, at mine skills nok bare ikke er bedre. Jeg VED jeg stinker, (ikke mindst pga. den rådne kontroller Angry).

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 17:59

Linket ovenover er selvfølgelig en super-god quickscoper, men det, der ikke passer er de mange hits, han bliver ramt med - og alligevel ikke dør. Tilmeld er han endda helt frisk nok til at affyre et skud.

Det er dog ikke det bedste eksempel, jeg tog det bare med fordi jeg så det lige før jeg skrev til dig.

Alle kan se når der er meget lag - og folk hopper flere meter foran dig osv. Den slags sker selvfølgelig sjældent, den mindre slags, hvor manden, der har lag compensation på sin side pga. en ringere internetforbindelse er sværere at se. Det er situationer hvor ens egne kugler ikke ser ud til at virke - det er som regel nemt at se på killcams fordi den anden persons "virkelighed" er en anden end din.
Tro mig, jeg har gamet COD siden det første, og specielt meget siden COD4 naturligvis. Jeg VED når jeg burde have dræbt en modstander, fordi jeg får en håndfuld af hits på ham, men han dræber mig i stedet for.

Igen, der er masser af videoer om det, side 4 tror jeg, jeg linkede til noget om det. Det var i øvrigt også et problem i MW3, men blev forbedret senere.

Jeg har prøvet nogen lignende. Har dog ikke noget med lag at gøre, men vores allesammens elskede snipers:

http://www.youtube.com/watch?v=vV1517OZnSo

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu