|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() Sendt: 16-November-2010 kl. 09:20 |
Hej med jer Jeg ville smide mit nye Black Ops i i min PS3 i går og prøve online delen...og så fryser spillet gudhjælpemig!Det er kun når jeg går ind i multiplayer (ikke singledelen) og altid samme sted - når jeg connecter til multiplayer-serveren.
Jeg har læst lidt om det, og er åbenbart langt fra den eneste der har problemet. Der anbefales en fuld restore af ens PS3...det virker måske lidt voldsomt ift. at vente på en patch.
Andre der har prøvet det?
/ F
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Det er bare ikke i orden!!!
|
|
![]() |
|
jonasOODK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg har oplevet det mange gange efterhånden og det er meget frustrerende, man sidder med en god score og så fryser lortet
![]() Jeg har læst mig frem til at når man er host i multiplayer, så er chancen for at spillet fryser størst,det er rigtig skidt, især hvis man har en hurtig forbindelse, for så bliver man oftest valgt som host! Jeg håber snart de kommer med en patch der retter op på fejlen, for spillet ryger snart på hylden! |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Ifølge denne forumbesked er de pt i gang med at finde en løsning på problemet. Spørgsmålet er så hvor lang tid der går før de finder en løsning, får implementeret den og sender en patch ud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |