recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CoD4 vs BF: Bad Company (PS3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCoD4 vs BF: Bad Company (PS3)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2008 kl. 01:54
Okay, så var det ellers også slut med lag-frit multiplayer i Bad Company.
Ingen problemer hele natten, men her til aften er det godt nok temmelig slemt - og at dømme efter diverse tråde på både PS3 og XBox fora, så er det vist ikke bare mig der har problemer.

Nå, men server problemer synes jo desværre at være hvad man skal forvente den første uges tid eller flere, med nye multiplayer spil, men lige nu har jeg da godt nok mest af alt lyst til at sætte mig ned med et andet spil, da singleplayerdelen - som ventet - ikke trækker så meget i mig. Især da ikke når jeg lige havde set frem til endnu en nat med multiplayer.
Jeg håber det klarer op om nogle timer når alle de forbandede europæere er gået i seng - spillet blev først udgivet i bl.a. England her i dag, så det er sikkert det der har givet ekstra serverbelastning (men kan udviklere og udgivere dog for fa'en ikke snart lære ikke at undervurdere presset hver eneste gang).
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 01:51

Så fik jeg også købt Bad Company.

Efter lige at have spillet et par timer, er jeg meget tilfreds. Spillet minder om de gamle battlefield spil til Pc. Men med en single player del, der ikke bare er en offline udgave med computerstyrede bots. Der er faktisk en historie del ligesom de andre shooters. Jeg syntes rigtigt godt om de forskellige type soldater, hvor man kan udføre sine specialer. Det mærkes meget, når der er køretøjer med. 

Jeg har også Call of Duty 4 og har haft Warhawk, som jeg solgte.

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 12:52

Rigtig dejligt med den positive feedback! Jeg har nu i et par uger været småafhængig af demoen, så har virkelig glædet mig til at se den endelige dom, både fra brugere og anmeldere - og indtil videre, så ser det jo rigtig godt ud.

Jeg er desværre væk hele Juli måned, så det bliver nok først i August, at jeg får rigtig tid til at kaste mig online med BF:BC. Men jeg tænke på, om der ikke var en af jer, der har spillet en del, der kunne skrive lidt om de forskellige maps i multiplayer (Oasis undtaget)? Jeg er nemlig ved at dø af nysgerrighed over hvad der er i vente

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Rigtig dejligt med den positive feedback! Jeg har nu i et par uger været småafhængig af demoen, så har virkelig glædet mig til at se den endelige dom, både fra brugere og anmeldere - og indtil videre, så ser det jo rigtig godt ud.

Jeg er desværre væk hele Juli måned, så det bliver nok først i August, at jeg får rigtig tid til at kaste mig online med BF:BC. Men jeg tænke på, om der ikke var en af jer, der har spillet en del, der kunne skrive lidt om de forskellige maps i multiplayer (Oasis undtaget)? Jeg er nemlig ved at dø af nysgerrighed over hvad der er i vente

Det kunne sgu blive til en længere smøre . Har du kigget her?

Planet Battlefield - Maps

Grundlæggende set så er der to andre maps der er omtrent lige så store som Oasis - End of the Line (lidt større mener jeg) og Harvest Day (lidt mindre).
De har alle tanks, helikoptere osv., og fem baser der skal indtages.

De øvrige fem maps er i manualen beskrevet som infantry maps, men de er stadig temmelig store med minimum tre baser hver hvis jeg lige husker korrekt. Og der er vist også stadig hummers samt et par tanks på de fleste.

Som du sikkert kan høre, så har jeg selv efter de nu vel omkring ti timer jeg har spillet online, stadig overhovedet ikke fuldt styr på de forskellig maps .
Med alle de forskellige distinkte baser på hvert af dem, har jeg sgu faktisk stadig lidt svært ved lige at huske hvilket område der hører til hvilket map.

Redigeret af Miths - 29-Juni-2008 kl. 19:21
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 19:50
Der er desværre ikke så meget information på det link.. Jeg vil have nogle beskrivelser! ;D
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2008 kl. 21:43

Nu har jeg endelig modtaget mit BF:BC - og jeg har kun spillet det i multiplayer ind til videre, men det er godt nok med blandede følelser...

Jeg er godt nok skuffet over at de har bibeholdt den simple måde at joine et spil - enten et Quick Match eller et Custom Match - ikke en form for serverbrowser som lader mig sortere i spillene med den værste lag - fy for pyffor hvor det lagger ind i mellem, så meget at det er umuligt at gå op af trapper osv...

Og så crasher den endelige udgave mere end demo'en - jeg har aldrig oplevet at demoen pludselig har fået lyden til at gå i "hak", og endda bliver ved selv om man quitter til hovedmenuen... og har heller ikke før oplevet at spillet fuldstændig låser så jeg skal slukke min PS3, inden spillet er færdigt, eller når "Defenders/Attackers win"-skærmen kommer...

Bort set fra det, så er det nogle fede kampe man KAN have når det kører, men jeg gad godt kunne joine en match som mine "venner" spiller, i stedet for at skulle invitere dem ind i den match jeg spiller, det virker tåbeligt den vej rundt....

Redigeret af zulfo - 30-Juni-2008 kl. 21:44
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu