|
Codec? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Funch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 13:46 |
Hej alle
Har et problem sidder med et sony bdv-l800 anlæg og vil streame musik ,har været inde og downloade et album til pc fra yousee play og lagt det i mediaplayer kan godt høre det på pc men når jeg vil streame det til anlæg skriver den det er et forkert codec?? hvad gør jeg nu? er ikke den store haj til det her så i må gerne skære det ud i pap på forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DRM kan måske være årsagen, det er et bud på det, afspilning uden for PC i Digital Domain er så nok ikke muligt.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Funch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Hmmmm okay ...ved du så hvad de mener med at man kan streame musikken?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
Har ingen anelse. Jeg er udemærket tilfreds med et lydkabel fra PC til Reciver.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Men ikke noget jeg nogensinde har prøvet, så spørg ikke hvordan.
![]() Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det hedder "play to" læs mere her http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/using-the-play-to-feature-to-stream-media
|
|
![]() |
|
ok det prøver jeg ..takker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |