|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TTerning ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 03-Januar-2006 kl. 08:35 |
Hej, Jeg har læst alle de tråde jeg fandt da jeg søgte på denne her "magiske" colour spray. Jeg har fået det indtryk af at den ingen påvirkning har på levetiden og kvaliteten af selve mediet. Men jeg har også læst om en der fik af vide af en lokal forhandler, at han på ingen måde skulle bruge denne spray da den kunne ødelægge mediet. Hvad er de nye erfaringer med dette produkt? Er der nogle der har oplevet at deres medier er ulæselige eller svære at læse efter at bruge denne spray på ens DVD film backups?
Mvh. Terning |
|
![]() |
|
TTerning ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Er der slet ingen som bruger dette produkt og eventuelt har nye erfaringer?
|
|
------------------------------------------------------------
Livet er som en Terning... det bedste man får er sex! ------------------------------------------------------------ |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
Jeg bruger en Colour Protection Spray (som nok er det samme) og har gjort det et års tid (Printer med en Canon IP4000R). Ikke for at beskytte DVD'erne, men for at fremhæve farverne. Specielt når man har printet et billede på DVD'en er sprayen fremragende. Normalt vil printet på DVD'en fremstå lidt mat i det, men med sprayen kommer virkelig glans over billedet, så den er alle pengene værd. Jeg har endnu ikke haft nogle problemer med DVD'erne og jeg har efterhånden lavet omkring 50 stykker. Michael |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Jeg har ingen personlig erfaring med printbare medier eller spray. Prøv at se i følgende tråde på CD Freaks Blank Media forum: Do you folks spray your inkjet printed DVDs? CD/DVD Protection Spray For Inkjet Labels |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Jeg bruger denne: http://www.tpi-danmark.dk/produkter.php?id=80000,0000
Som man kan læse af denne tråd (her - OBS: Meget lang tråd, med 93 indlæg - tager timer at læse igennem ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Okay... tak for link'ene.
Skide godt... så har jeg noget at tage mig til på arbejdet! |
|
------------------------------------------------------------
Livet er som en Terning... det bedste man får er sex! ------------------------------------------------------------ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |