|
Comedy Central - problemer med skærmformatet? |
Besvar |
Forfatter | |
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-December-2014 kl. 13:06 |
Jeg har fået den nye Comedy Central ifbm. YouSees opdatering forleden. Men jeg kan på ingen måde få mit TV til at vise det fulde billede - uanset om jeg vælger 16:9, 4:3, zoom, zoom wide eller auto wide
Er det mit Tv (Samsung 7705) eller signalet, der er problemet?
Indsatte tekst-reklamer for kommende programmer og de animerede sentenser mellem udsendelserne strækker sig ud over kanten. Af kanal-logoet kan jeg kun se "HD", hvor venstre side af H'et går lidt ud over billedkanten. PS: Daily Show ser også forkert ud på kanalen - men samme udsendelse på DR2 ser fin ud. |
|
perkjaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem på både et Sony og et LG TV.
Mit LG TV siger at signalet er 1080i men i 4:3 format. Jeg vil tro at dette får TV'et til at fjerne den del af 16:9 billedet, som ligger uden for 4:3 området. Jeg kan dog på begge TV skifte format så jeg kan se hele 16:9 billedet. Jeg kan ikke lige huske hvilket format jeg valgete.
Redigeret af perkjaer - 03-December-2014 kl. 13:21 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |