recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Comedy Central - problemer med skærmformatet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Comedy Central - problemer med skærmformatet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1021
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Comedy Central - problemer med skærmformatet?
    Sendt: 03-December-2014 kl. 13:06
Jeg har fået den nye Comedy Central ifbm. YouSees opdatering forleden. Men jeg kan på ingen måde få mit TV til at vise det fulde billede - uanset om jeg vælger 16:9, 4:3, zoom, zoom wide eller auto wide 

Er det mit Tv (Samsung 7705) eller signalet, der er problemet? 

Indsatte tekst-reklamer for kommende programmer og de animerede sentenser mellem udsendelserne strækker sig ud over kanten. Af kanal-logoet kan jeg kun se "HD", hvor venstre side af H'et går lidt ud over billedkanten.   

PS: Daily Show ser også forkert ud på kanalen - men samme udsendelse på DR2 ser fin ud. 

Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 13:20
Jeg har samme problem på både et Sony og et LG TV.

Mit LG TV siger at signalet er 1080i men i 4:3 format. 

Jeg vil tro at dette får TV'et til at fjerne den del af 16:9 billedet, som ligger uden for 4:3 området.

Jeg kan dog på begge TV skifte format så jeg kan se hele 16:9 billedet. Jeg kan ikke lige huske hvilket format jeg valgete.

Redigeret af perkjaer - 03-December-2014 kl. 13:21
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu