|
Comega Forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2013 kl. 10:08 |
Jeg har fællesantenne fra Stofa uden internet. 2 spørgsmål angående emnet:1) Jeg har kig på følgende forstærker: COMEGA DA-4PM,men kan ikke finde denne til salg nogen steder. Kan i stedet finde denne: COMEGA DA-4PMRKan jeg bruge den, da jeg som nævnt ikke har data fra Stofa? 2) Jeg har tidligere haft internet fra Stofa. Derfor er 2 antenneudtag med data (monteret af Stofa). Skal disse skiftes til udtag uden data? På forhånd tak for svar. hh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har heller ikke Internet fra You See, men derfor laves der da ikke om på det igen, det er der ingen grund til. Det kunne jo også være at det skulle bruges igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
Ja
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
hh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Ok.
Mange tak for svar. M.v.h. hh
|
|
![]() |
|
gielsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
Nu ved jeg godt det er en gammel tråd , men jeg har lidt dårlig erfaring med de Comega forstærkere, 2 stks brændt af på internet delen på et år, ja ja jeg er et fjols til at gemme kvitteringer, men har kontaktet producenten for lige at få lidt at vide, har i dag så købt en triax forstærker så må jeg se om den holder.
Er der andre her som har den oplevelse mht Comega ? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har også oplevet lignende.
Bruger kun Triax nu..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |