|
Component-adapter til SONY tv (2011) i København? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2015 kl. 14:17 |
Jeg er på jagt efter en component-adapter til et SONY KDL40NX723BEAP tv. Det er købt i 2012, men det er formentligt en 2011-model. Det er en lille adapter, der går i et stik i bagsiden, så man kan slutte ting til med et component-kabel. Det fulgte med fjernsynet, men jeg har aldrig haft brug for det, og nu kan jeg simpelthen ikke finde det. Det er sådan en sag: ![]() Jeg kunne selvfølgelig forsøge at skaffe den direkte fra SONY. Men mon der findes en butik i Storkøbenhavnsområdet, der kunne tænkes at ligge inde med sådan en her, eller måske oven i købet en her i forummet?
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lykkedes mig at få fat i en.
Hvis andre skulle få brug for en, og ikke kender nogle, der har en liggende, så kan man bl.a. finde dem på ebay.co.uk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |