|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
ttppeewee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|
Og de smarwii virker ok eller har de sadigvæk problemer |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Problemer med hvad? Jeg bruger Smartwi og har ingen problemer... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Hvor har du set at de har problemer? Jeg har brugt dem siden dag 1, og det er aldrig dem der er problemet, den sidder bare der og blinker og fungerer. Det eneste man kan brokke sig over er rækkevidden som opgives til at være ret kort, men jeg har aldrig prøvet det af |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
ttppeewee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|
Jeg synes bare at have læst et sted at der var problemer med dem, men det er flere år siden. Hvor har i købt jeres henne og skal man have fat i to CAM"kort" eller er det ikke nødvendig når man bruger smartwi???
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
En tuner/htpc består af en tuner som har et CA interface der kan indeholde et CAM modul, som så kan indeholde et kort som udbyderen tilsender kunden. CAM modulet er det der afgør hvilken type af kodning der skal afkodes (Conax, Viacces etc). CAM modulet skal derfor passe til kortet. SmartWii sørger bare for at dekode, via det originale kort, til op til seks klientkort, trådløst. Så sporten kort: der skal købes CAM moduler til alle klienter
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for det MCenterFreak. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |