|
Compumail har fået en utilfdreds ex-kunde |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erdmann ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2013 kl. 11:25 |
Min oplevelse med Compumail: Bestiller en NAS, efter ca. 7 dage skriver jeg til dem, for at høre om min ordre. Får besked på at der er problemer med leverandør, så der går yderligere 5 arbejdsdage (fair nok). Efter 5 dage kontakter jeg dem igen for at høre hvor langt de er med ordren. Får så en mail tilbage om at prisen var forkert, så hvis jeg stadig ønskede at gennemføre ordren var prisen nu steget fra kr 1903,96 til 3074,-
Jeg gør opmærksom på at de burde måske havde meldt tilbage at prisen var forkert ved modtagelse af ordren, og ikke efter 14 dage, hvor man ovenikøbet har haft kontaktet dem for at høre hvordan det gik med ens ordre. De valgte at annulere ordren istedet for at imødekomme kunden. Det er et firma jeg IKKE vil anbefale, og ALDRIG handler hos mere. Husk at få bekræftet jeres pris hvis i handler der så i ikke venter forgæves på noget i havde forventet at få til den pris de har opgivet. Hvad synes i andre om den oplevelse? Nu er det ved at være 3 måneder siden, men blev lidt bitter da jeg faldt over vores mail korronspedence.
|
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du orker at køre en sag gennem forbrugerrådet, så kan du få din NAS til det oprindelige beløb - men det tager et års tid og er en masse bøvl. Men er sagen som du har fremstillet den, har du en rigti g god sag og 99,9% chance for at vinde den.
|
|
![]() |
|
Erdmann ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Regnede også med at det ville blive en større omgang, men føler mig en anelse snydt. Jeg har stadig de mails der er sendt frem og tilbage, så jeg kan hurtigt blive bekræftet i mit udsagn.
Tror bare at jeg blev lidt bitter da jeg genlæste mailen :0) Så har nok bare brug for at komme af med mit galde (ville selvfølgelig gerne stadig have den) men når sagen er færdigbehandlet er den nok til at få til samme pris alle steder :0) |
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
Jeg vil faktisk tro du kan gå ud at købe den hvorsom helst (billigst muligt selvf.), og så få refunderet forskellen, når du har vundet sagen.
|
|
![]() |
|
Eller - måske bedre - købe den til den høje pris gennem compumail (ledsaget af en indsigelse) og så få udbetalt differencen.
|
|
![]() |
|
Her er et eksempel på en afgørelse der minder om din.
http://www.forbrug.dk/Afgoerelser/computere-mv/internetkoeb?tc=16F5FC6253B742199D45CFE928DC82CC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |