|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dulciana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 18-September-2008 kl. 12:58 |
Hej derude
JEg har haft min stationære i næsten 2 år nu, og nu begynder den at lave sjov med mig. Først lidt om maskinen. Det er en PB med XP og 2 harddiske (hver 250gB), Intel core 6600. Nu er maskinen begyndt at lave problemer under start op. Under opstart har jeg mulighed for at vælge, om maskinen skal starte op som Mediecenter (XP) eller i fejlsikret. Nogle gange kommer et andet billede frem: at maskinen er lukket ned forkertm og om jeg vil starte under sidst "virkende" konfiguration. Men maskinen fryser. Jeg kan ikke vælge noget af det, og selvom den "tæller ned" sker der intet. Nogle gange kommer den dog videre, men fryser så når teksten med "Windows" kommer på ksærmen. Efter at have sluttet og tændt et par gange (mellem 5-30!) tænder den helt normalt op. Der er IKKE installeret nye drivere eller opdate fra Windows, når den fryser. Er der nogen, der har en ide? Foreslag? -Dulc Som ikke er fan af PB! |
|
TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960 Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup Computer: for mange |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
At computeren melder at Windows ikke blev lukket korrekt ned kan skyldes tredje parts programmer der crasher under nedlukning. Men at den vil starte i sidst virkende konfiguration tyder på at den mener at der er foretaget en ændring i konfigurationen.
Du fortæller ikke hvor lang tid siden det er at du installerede Windows, men ved normal brug bør man forvente at en installation holder mellem 6 måneder og 1 år. Det lyder for mig som om din computer trænger til en hovedrengøring som nemmest klares ved en geninstallation af hele systemet. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det har kampus helt ret i har du vigtige filer på OS drevet så flyt dem og formater drevet, derefter installerer du det hele igen. Husk at du også efter at OSer installeret, også skal installerere diverse drivere og opdateringer samt antivirus og hvad du ellers har på drevet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Prøv at læse dette.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |