recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Computer skruer ned for mikrofonen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketComputer skruer ned for mikrofonen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: Computer skruer ned for mikrofonen
    Sendt: 03-Februar-2011 kl. 17:11
Hey,

Jeg fik et lydkort fra Creative (SB X-Fi) og installerede det, og det kørte bare fint. Jeg joinede Ventrilo og satte det op, og mine kammerater kunne fint høre mig.

Men nu er min computer selv begyndt at skrue ned for min mikrofon, og jeg skal selv gå ind og sætte lyden op, ved at højreklikke på højttaleren nede ved uret > recording devices > microphone > properties > levels > og skrue lyden op på 90%, så kan de høre mig fint.

Det underlige er bare, at når jeg så har skruet op på 90%, så klager de nogle gange over jeg er MEGA høj, og skal ind samme vej og sætte den helt ned på 10% før de kan holde det ud. Det er ikke Ventrilo der ændrer på noget, for det har jeg tjekket.

Er der nogen indstilling i Windows7 der driller? Jeg har aldrig haft dette problem før, før jeg fik lydkort fra Creative SB :S
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu