|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mimame ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2008 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
indgangen på grafik kortet er et DIN indgang stik
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Hvis der ikke er et stik på grafikkortet mærket SPDIF, tror jeg ikke, at grafikkortet kan sende lyden med i HDMI-kablet. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Du er sgu ude på dybt vand
![]() ![]() Du skal købe et Panasonic plasma til 5000,- (37") eller 6000,- (42") Så vil du heller ikke få den slags problemer. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Breddam Og du skulle rejse hjem til Antarctica! Manden søger hjælp. Han har købt det han har købt, og vi bør ikke skelne mellem om man er Hardcore eller NewBie. Forøvrigt er det vel sjældent at Hardcores beder om hjælp Jeg er enig i at hvis folk er flapede så er det kniven, men det er der jo slet ikke tale om her Hvis du er træt af ham kan du jo bare lukke kajen og melde dig fra på tråden, ellers bidrag med noget positivt |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Mimame Har du ikke et digitalkamera så du kan tage et (meget detaljeret) billede af dine stik, så tror jeg tingene vil løse sig |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
mimame ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2008 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
hej alle smamen og tak for hjælpen. jeg har lidt opgivet at få lyden til at virke tror det er fordi min plasma er mærket "sterling" som er et fransk mærke jeg fik det også meget billigt på qxl. 3500.
Tror jeg køber nogle bedre pc højtalere og bare kører lyden den vej, og glemmer tvét højtalere. Tak til alle for interessen hjælpen osv. Godnyt år |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |