|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonaspoulsen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 24-Marts-2009 kl. 12:41 |
Hejsa Jeg går for tiden og roder med en HTPC 2 løsning, som med tiden skal overtage det gamle setup. Formålet er at få en løsning der kan afspille 24p helt flydende. Hertil skal jeg bruge en computerskærm som kan dette. Jeg har i midlertidig haft svært ved at finde en sådan. Jeg har kigget på en SyncMaster 2693HM De beskriver den som en fuld kompatibel HD skærm, men jeg kan ikke finde noget om at den kan kører 24 Hz i brugervejledningen. Det samme gælder for LG, Dell og ViewSonic. Er der noget jeg har misforstået med de 24 Hz eller? Så er der nogle derude/herinde som ejer eller har kendskab til en computerskræm, som kan afvikle 24p flydende. Det skal helst være omkring 26" eller derover med HDMI og omkring en 3000 kr ? PFT. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Så længe skærmen understøtter 48, 72, 96hz så vil du få et fint billede med interpolering. 24p@24hz som en feature=Marketingspis...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |