recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Computeruniverse.net hjælp`?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketComputeruniverse.net hjælp`?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
blaath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Computeruniverse.net hjælp`?
    Sendt: 09-April-2009 kl. 16:32

Hej jeg er i gang med at købe mig en projektor inde på www.computeruniverse.net og ja så får jeg en mail, ikke ret lang tid efter jeg har trykket det hele ind med kort og det hele.

I mailen står der:

Dear Mr. axel,

thank you for your order at computeruniverse.net.

Because of safety reasons we still need a copy of your credit card (front and back of it) and the right billing address to this card.

Please fax us the needed information as soon as possible.

You can of course cross out half of the digits of your credit card (and the verification number at the back of the credit card) on the fax and make them unreadable.

Best regards and thanks in advance 

Susanne Fink
computeruniverse.net GmbH

Jeg er jo så stærkt i tvivl om hvad jeg gør?

Nogen som har handlet der før som kan sige det er meget normalt?

/Thomas

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 16:38

Steder som ikke kan/vil verificere et kort af normale kanaler vil jeg holde mig fra, jeg kan ikke se hvad det behøves til, ALLE handlene kan få verificeret et kort via de normale kanaler.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
blaath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 16:43

ja vil jeg jo også sige.. Altså de ber mig om at strege det ud som jeg har til at stå på kortet som er vigtig så som Kort nummer og sikkerheds koden.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 16:50

Jeg kan ikke se hvad det skal til for. Møder jeg et sted som kræver som forlanger det, så så kan de stikke der op hvor solen aldrig skinner. Et billede af kortet med tallene slettet er godt nok ubrugeligt og beviser ingenting, så hvorfor forlange det, men sådan en ting vil jeg aldrig gøre. Det kan som skrevet fuldt verificeres på andre måder.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
blaath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 16:56
ja du har ret. Men pokers også, havde lige fundet de hjemmeside hvor Infocus X9 er billig. har set andre handle der her inde fra.. Tror lige jeg vil høre dem
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 17:04

Min bank har engang spærret mine kort, fordi at der var mistanke om misbrug, (hvor og hvordan kunne jeg ikke få oplyst) så det er helt klart en af grundene til at noget sådan ikke skal gøres, har man numrene, og det har butikken jo når de indtastes ved bestilling, og så samtidig har et billede af kortet. Behøver jeg at sige mere. 

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 17:17

Jeg har lige være på siden og se, de bruger Pay Pal, så kan man jo godt hvis man skal, handle der uden problemer, da de (Pay Pal) har verificeret kortet.

Til top
blaath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 17:23
ja rigtig nok, men jeg er ikke gået igennem Pay pal, jeg bruger bare Credit card. Men ja altså burde ikke være nødvendigt med at jeg skal sende mine oplysninger i billeder igennem mail. Har du et ale deres Verificeringer.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 17:30

Pay Pal er via VISA/Master Card, eller hvad man nu har, men det er Pay Pal der står for betalingen og hæver pengene, ikke butikken hvor der handles. Det er en meget sikker metode at bruge.

Til top
blaath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 17:40

ja rigtig nok.. Men det er for sent nu, jeg har faktisk heller ikke Paypal:(

Jeg har prøvet at kontakte dem på deres anden mal uden om hende der som skrev til mig for at høre om det virkelig kan være rigtig at det er på den måde.

Forresten nogen som kender nogen butiker i Tyskland eller England som sælger bilige projektor

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 17:45
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 18:32
I en netbutik der ønsker en kopi af en betalings kort, pas eller ens cpr.
nummer ville jeg holde mig LANG væk fra.

Hvis en netbutik har disse opsysniger, kan de faktis overtage din konto
med mere.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu