recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Computeruniverse.net hjælp`?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketComputeruniverse.net hjælp`?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DInovo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 23:06

Jeg har tidligere handlet en del hos computeruniverse.net og har aldrog oplevet det du beskriver - altid god service og fejlfri produkter og levering.

Kommentaren omkring at butikken skulle have ens kreditkort nummer mm gemt i deres eget system passer ikke. Disse informationer SKAL krypteres så ingen kan læse dem, og at de skulle have dere egen betalingsserver stående er også højt usandsynligt - det går gennem en 3 part, hvilket er helt normalt. Jeg har som sagt ikke selv tidligere oplevet at de ville have kopi af mit kreditkort, men jeg har oplevet, især på det seneste, at udenlandske butikker vil verificere deres kunder som betaler med kreditkort inden de handler - simpelthen pga den stigning i snyd og bedrag der har været på dette område. Og det er jo butikken der taber pengene - ikke kunden hvis kort bliver misbrugt. Så derfor har jeg fuld forståelse for at man ønsker at beskytte sig selv som butik. En anden løsning kunne være at bruge PayPal som det også er nævnt her i tråden - det tager kun et par minutter at oprette en konto og tilknytte sit CC kort. jeg ville IKKE være bange for at sende en kopi af mit kort hvor nr er fjernet, hvis det er det de vil have - jeg kan dog ikke se hvordan de kan bruge det, da det er uskyldige info, men hvis det er den måde de har fundet frem til, så fred med det. Man skal selvfølgelig passe på med hvor man bruger sit kort og ikke bare være helt ukritisk omkring det, men jeg ved computeruniverse.net er en meget stor forretningen, så hvis de direkte skulle have begyndt på at stjæle deres kunders kreditkort info tviler jeg meget på. Oplys aldrig dit kreditkort nr over tlf, eller mails, og indtast det kun på krypterede sider på shops som du finder fortrolige - så er der altså ingen problemer.

Til top
blaath Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 13:29

Tak til alle Svar.

Jeg tog og ringede til deres butik og de sagde at det var normalt at de gjorde det.. Vigtigt var bare at jeg krydsede de 10 første tal ud i kort nummer og fjernede de sikkerheds tal der var der på.

Det sagde manden i telefonen. Tvivler på der er noget snyd når man ringer Direkte til deres butik.

Men jeg har dog ikke hørt noget fra dem idag, ser ud til de har lukket..:-(

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu